آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه یکم فروردین / تردد از محور چالوس ممنوع شد

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه یکم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _چهارشنبه یکم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل ۱۷ تا شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا آب اسک دیده می‌شود.

طبق داده‌های ترافیکی، تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است و در محورهای شمالی مداخلات جوی دیده نمی‌شود.

ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک و محدوده‌های هشتگرد و محمدیه سنگین و ترافیک در آزادراه تهران - قم محدوده بهشت زهرا نیمه سنگین گزارش شده است.

در بعضی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی کردستان بارش برف و باران و در بعضی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی بارش باران دیده می‌شود.

محور هشتگرد - طالقان مسدود و در محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده، پونل - خلخال انسداد فصلی برقرار است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه یکم فروردین / تردد از محور چالوس ممنوع شد

امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران و برف می‌بارد؟

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان، در ساعاتی از روز بارش و وزش باد خواهیم داشت و به تدریج از مقدار ابرناکی و بارندگی در این مناطق کاسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی خواهد بود، افزود: روز پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام مستقر خواهد بود و روز جمعه سامانه بارشی به جنوب غرب کشور وارد می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور طی روز جمعه، در استان‌های واقع در جنوب غرب، جنوب و غرب کشور، در غرب کرمان و اصفهان، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: شنبه در شمال غرب، بعضی مناطق کرمانشاه و همدان، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق کشور بارش انتظار می‌رود و بعدازظهر این موج از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

وی گفت: یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگری به مرزهای غربی، ابرناکی و بارش در مناطقی از جنوب غرب و جنوب، همچنین در استان‌های مرزی واقع در شمال غرب و غرب کشور آغاز می‌شود و خلیج فارس تا جمعه و دریای خزر تا روز پنجشنبه مواج خواهد بود.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه یکم فروردین / تردد از محور چالوس ممنوع شد

ترافیکِ محورهای شمالی نیمه‌سنگین است

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل ۱۷ تا شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا آب اسک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی بارش باران اعلام شده است و در بعضی محورهای استان‌های کردستان و آذربایجان غربی نیز بارش برف و باران مشاهده می‌شود.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ تماس بگیرند و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

کد خبر 737775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.