نصب و تعمیر ۱۲۰۰ متر گاردریل برای ایمن‌سازی مادی‌های ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به درخواست‌های مردمی و حوادثی همچون سقوط خودرو در مادی‌ها، رفع خطر و ایمن‌سازی مادی‌ها در دستور کار این مدیریت قرار گرفت، گفت: در این راستا نصب حدود ۵۰۰ متر گاردریل، ۷۰۰ متر اصلاح و تعمیر گاردریل و ۲۰۰ متر نیوجرسی انجام شد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌منظور رفع خطر و ایمن‌سازی مسیرهای تردد و با توجه به درخواست‌های مردمی و گزارش‌های واصله در رابطه با حوادثی همچون سقوط خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه سوارها در مادی‌ها، رفع خطر و ایمن‌سازی مادی‌ها از ابتدای اسفند در دستور کار مدیریت ناژوان قرار گرفت.

وی افزود: نصب حدود ۵۰۰ متر گارد ریل، ۷۰۰ متر اصلاح و تعمیر گاردریل و ۲۰۰ متر نیوجرسی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در راستای رفع خطر و ایمن‌سازی مادی‌ها انجام شد.

نصب و تعمیر ۱۲۰۰ متر گاردریل برای ایمن‌سازی مادی‌های ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تلاش شده است با نصب تابلوها، علائم ترافیکی و جداول جداکننده در مسیرها، تردد ایمنی انجام شود، اما با توجه به طرح یکطرفه‌سازی حاشیه جنوبی ناژوان و تراکم جمعیت بازدیدکنندگان و گردشگران، لازم است رانندگان وسایل نقلیه کاهش و کنترل سرعت و توجه به تابلوها و علائم را مدنظر خود قرار دهند تا از بروز حادثه پیشگیری شود.

نصب و تعمیر ۱۲۰۰ متر گاردریل برای ایمن‌سازی مادی‌های ناژوان

کد خبر 737700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.