نصب المان‌های نوری و فضاسازی نوروزی در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از نصب المان‌های نوری و فضاسازی نوروزی در سطح این منطقه خبر داد و گفت: المان‌های نوروزی نویدبخش بهار طبیعت و ایجاد روحیه خوب در شهروندان و مسافران است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: المان‌های نوروزی با نمادهای معناداری از جمله سفره هفت‌سین، ساعت، درخت، قلب و حاجی فیروز در چهارراه جهاد، منارجنبان، میرزا طاهر و ورودی خیابان وحدت نصب شد، همچنین نورپردازی ورودی منارجنبان در این منطقه انجام شده است.

وی افزود: نصب المان‌ها تلاش برای تلفیق هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد لطافت در معابر شهر است و می‌تواند به محیط شهری کمک کند تا از یکنواختی خارج شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه المان نوری خیابان میرزا طاهر با ۱۸ لوستر و نورپردازی ویژه و هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال نصب شده که زیبایی شورآفرینانه و چشم‌نوازی در این خیابان ایجاد کرده است، تاکید کرد: به‌منظور افزایش زیبایی‌های بصری و همخوانی بلوارها با ایام نوروز، بلوار آتشگاه، خیابان‌های میرزا طاهر، حجازی، مظاهری، میدان سقاخانه، توحید، سه‌پله و چهارراه جهاد با ریسه‌های رنگی آذین‌بندی شده است.

قاضی‌عسگر گفت: چیدمان سه سفره هفت‌سین و استفاده از المان‌های گل‌کاری شده در سطح منطقه، فضای دلپذیر نوروز را طنین‌انداز کرده است.

وی ادامه داد: اجرای ۴۵۰ متر دیوارنگاره با محوریت صنایع دستی و مناظر زیبای طبیعی منطقه کندرو اتوبان خرازی از دیگر اقدامات شهرداری در فضاسازی شهری این منطقه است.

کد خبر 737596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.