۷۶ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران در باغ فدک خارج شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته شامگاه بیست‌وهشتم اسفند، مسافران نوروزی ۳۵۸ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند که نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۷۶ کپسول گاز پیک‌نیک را از چادر مسافران خارج کردند تا آن‌ها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند.

سرآتشیار محمدمهدی مقدس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تدابیری برای رعایت نکات ایمنی ستاد دائمی خدمات سفر و اسکان مسافران نوروزی توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اندیشیده شده است.

وی افزود: شب گذشته _شامگاه بیست‌وهشتم اسفند_ مسافران نوروزی ۳۵۸ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند که نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۷۶ کپسول گاز پیک‌نیک را از چادر مسافران خارج کردند تا آن‌ها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و خوابگاه‌های دانشجویی مورد درخواست بازدید کردیم و نکات ایمنی آن به اتحادیه‌ها و انجمن‌های مربوطه اعلام شده است.

مقدس‌زاده تاکید کرد: نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک‌تک چادرهای مسافران را سنجش می‌کردند تا شرایط ایمنی برای مسافران فراهم شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در مجموعه باغ فدک نیز همچون سال‌های گذشته نیروهای آتش‌نشان مستقر هستند و برای تأمین ایمنی آن به‌صورت ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به اضافه‌شدن یک فروند پهپاد مجهز به دوربین ترمال حرارت‌سنج به ناوگان عملیاتی این سازمان، رصد حرارت داخل چادرهای مسافران شب‌خواب در باغ فدک از این طریق انجام خواهد شد که خدمت جدیدی برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی است.

وی اضافه کرد: کل نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان شامل حدود ۵۳۰ نیرو و عوامل ستادی برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند و امیدواریم مسافران نوروزی ۱۴۰۳ خاطره خوشی اطلاعات تکمیلی را از فرماندهی گرفتم ارسال می‌کنم.

کد خبر 737548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.