مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ۴۵ مسجد شهر اصفهان، به مسافران خدمات رفاهی، مذهبی و فرهنگی ارائه می‌دهد.

مریم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساجد اصفهان به مسافران نوروزی در قالب برنامه «گنبدهای فیروزه‌ای» خدمات می‌دهند که در ۴۵ مسجد شهر اصفهان از بیست‌وششم اسفند سال جاری آغاز می‌شود و تا سیزدهم فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: درِ این مساجد از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به روی مسافران نوروزی باز است و گردشگران و مسافران نوروزی می‌توانند در استراحتگاه موقت این مساجد استراحت کنند و از خدماتی همچون دریافت آب جوش و استفاده از سرویس‌های بهداشتی بهره‌مند شوند.

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در بعضی از این مساجد، غرفه‌های فرهنگی و میز مشاوره مستقر است و در تمام مساجد همچون روال گذشته ماه مبارک رمضان، برنامه تلاوت قرآن و جزءخوانی وجود دارد.

امینی با بیان اینکه سردرِ تمام این مساجد تابلویی با عنوان این مسجد میزبان مسافران در ایام نوروز است، نصب می‌شود، گفت: مسافران می‌توانند اسامی مساجد مذکور را در سامانه «اصفهان من» جست‌وجو کنند.

کد خبر 737243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.