آمادگی کامل ستاد هدایت کیمیا برای استقبال از میهمانان نوروزی دیار نصف‌جهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه «ستاد هدایت کیمیا» از بیست‌وچهارم اسفند سال جاری آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی شده است، گفت: با هماهنگی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان، محل ستاد هدایت کیمیا طبق سال گذشته در اتوبان معلم، جنب جایگاه پمپ‌بنزین کیمیا تشکیل شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای استقبال از بهار طبیعت و عید باستانی نوروز به‌منظور ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی شهر گنبدهای فیروزه‌ای، جلسات ستاد تسهیلات سفر شمال شهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ستاد هدایت کیمیا از بیست‌وچهارم اسفند آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی شده است، افزود: با هماهنگی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان محل ستاد هدایت کیمیا طبق سال گذشته در اتوبان معلم، جنب جایگاه پمپ‌بنزین کیمیا تشکیل شد.

آمادگی کامل ستاد هدایت کیمیا برای استقبال از مهمانان نوروزی دیار نصف جهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری و تلاش مضاعف اداره خدمات شهری این منطقه کار تجهیز کانکس‌ها، پارکینگ خودروهای سواری، سرویس بهداشتی، نمازخانه و نور پردازی ستاد هدایت کیمیا در حال تکمیل است و پرچم‌ها و بنرهای اطلاع‌رسانی برای هدایت و خدمات مطلوب به مسافران نوروزی نصب شده است.

رسالت تصریح کرد: ستاد هدایت کیمیا با برپایی سفره هفت‌سین، گل‌آرایی، آذین‌بندی مناسب با عید نوروز، آب‌نما و فلاورباکس با گل‌های بهاری، نصب المان‌های نوروزی، میز خانواده و آلاچیق، فضاسازی مناسبی را برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲، کمیته‌هایی شامل اطلاع‌رسانی و هدایت، کلانتری و پلیس، اسکان، آموزش و پرورش، خدماتی، گردشگری در محل ستاد هدایت مستقر هستند.

آمادگی کامل ستاد هدایت کیمیا برای استقبال از مهمانان نوروزی دیار نصف جهان

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: به‌منظور خدمت‌رسانی به گردشگران و میهمانان نوروزی که از سمت شمال شهر وارد دیار نصف‌جهان می‌شوند، ۱۲ نیرو در سه شیفت به‌صورت بیست‌وچهارساعته آماده خدمت‌رسانی هستند.

رسالت هدف از ایجاد ستاد هدایت در ورودی‌های شهر را ارائه خدمات مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی دانست و افزود: به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان مکان‌های مناسب سرپوشیده نیز برای صرف وعده‌های غذایی مسافران پیش‌بینی شده است.

کد خبر 736952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.