«کمیته تدارکات»، پشتیبان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان/ رسیدگی به ۲۰ درخواست سازمان زیباسازی

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بیش از ۲۰ درخواست از سوی سازمان زیباسازی برای تأمین مصالح و خرید تجهیزات به اداره تدارکات و پشتیبانی شهرداری ارسال شد تا بتوانند طرح‌های خود را برای آذین‌بندی، نورپردازی، ساخت و نصب المان‌ها اجرا کنند که تمام موارد پیگیری شد.

محمدعلی خبوشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان همچون سایر بخش‌های ستاد، از مدت‌ها قبل در حال برنامه‌ریزی بوده است تا نوروز ۱۴۰۳ نیز به‌طور شایسته در خدمت مسافران و شهروندان باشد.

وی با بیان اینکه کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد دائمی خدمات سفر به‌صورت مستقیم با شهروندان و مسافران نوروزی روبه‌رو نیست و بیشتر وظیفه پشتیبانی از سایر کمیته‌های ستاد را برعهده دارد، افزود: طی ماه‌های اخیر درخواست‌هایی از سوی بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان برای تعیین پیمانکار و خرید مصالح و مواد مبنی بر اینکه تا نوروز کار به سرانجام برسد، ارسال می‌شد و در اداره تدارکات و پشتیبانی شهرداری پیگیری شد.

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ درخواست از سوی سازمان زیباسازی برای تأمین مصالح و خرید تجهیزات به اداره تدارکات و پشتیبانی شهرداری ارسال شد تا بتوانند طرح‌های خود را برای آذین‌بندی، نورپردازی، ساخت و نصب المان‌های مناسبتی، خرید و نصب مبلمان شهری، ساماندهی ورودی‌های شهر و خرید بعضی نمادها همچون پرنده که روی تابلوی معابر نصب شده است و مصالح طرح دیواره پل تمدن را اجرا کنند که تمام این موارد پیگیری شد.

خبوشانی تصریح کرد: در سایر بخش‌ها نیز همکاری لازم را داشتیم و با بعضی مجموعه‌های بیرونی شهرداری همچون ستاد احیای امر به معروف که با مجموعه شهرداری به‌صورت مشترک در حال فعالیت هستند نیز همکاری تنگاتنگی داشتیم.

وی اضافه کرد: در حوزه ترابری لازم بود زیرساخت‌های لازم برای خودروهای مالکیتی و استیجاری فراهم شود که به‌عنوان مثال خودروهای حوزه خدمات شهری و کنترل نظارت در ایام نوروز باید برای گشت مسافران فعالیت کند که کارکرد آن تا ۲۴ ساعت افزایش پیدا کرد تا در خدمت مسافران باشند و با تخلفات احتمالی نیز برخورد کنند.

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه به درخواست سایر کمیته‌های ستاد همچون کمیته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی که درخواست تخصیص خودرو داشتند نیز رسیدگی شد، اضافه کرد: در حوزه مخابرات، سیستم‌های ارتباطی خودروهای گشت نوروزی و راهنمای مسافران به‌صورت اجمالی بررسی و اشکالات احتمالی آن برطرف شد تا بتوانند به مسافران خدمت‌رسانی کنند.

خبوشانی با بیان اینکه زیرساخت‌های مخابراتی باغ فدک نیز به‌عنوان کمپ اصلی مسافران نوروزی بررسی و اشکالات احتمالی آن برطرف شد، ادامه داد: از بیست‌وچهارم اسفند که ستاد نوروزی فعالیت خود را آغاز کرده است، کمیته تدارکات و پشتیبانی به‌صورت تمام‌وقت در حال تلاش و برطرف کردن نیازهای کمیته‌ها است تا بتوانیم میزبانی خوبی از مسافران داشته باشیم.

کد خبر 736943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.