بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های ۱۴۰۳ نیمه نخست سال آغاز می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: برای سال آینده طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۷۰ درصد پروژه‌ها در سبدهای سه‌ ماه اول و دوم آغاز می‌شود و بر اساس این اولویت‌های سه‌ماهه و طراحی‌ها، زمان‌بندی جزئی پروژه نیز مشخص خواهد شد و مبنایی برای کنترل، پیگیری و اجرا خواهد بود.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مهم معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان پس از تصویب بودجه، اولویت‌بندی و زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها است که این اقدام برای پروژه‌های سال ۱۴۰۳ نیز انجام شده است.

وی افزود: به‌طور تقریبی از زمانی که پیش‌بینی و تدوین بودجه، همچنین عناوین پروژه‌ها مطرح می‌شود، مطالعات فازهای صفر و یک و طراحی‌های اجرایی فاز دو را دنبال می‌کنیم تا جزئیات اجرایی ردیفی که بودجه می‌آید، مشخص باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پس از تصویب بودجه یکی از فعالیت‌های مهمی که انجام شد و در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر در سه‌شنبه هفته گذشته نیز گزارش آن ارائه شد، تعیین متولیان پروژه‌ها در حوزه معاونت‌های مختلف است که این اقدام برای تمام پروژه‌ها انجام و متولیان آن مشخص شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در مرحله نخست متولیان طراحی پروژه بر اساس زمان‌بندی نخستین زمان ارائه طرح پروژه، مشخص شدند و این موارد به آن‌ها ابلاغ شد، تاکید کرد: سپس متولیان اجرا مشخص شدند و در نهایت تمام پروژه‌های سال آینده در چهار سبد سه ماهه اولویت‌بندی شد.

وی تصریح کرد: برای سال ۱۴۰۳ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۷۰ درصد پروژه‌ها در سبدهای سه ماه اول و دوم آغاز می‌شود و بر اساس این اولویت‌های سه ماهه و طراحی‌ها، زمان‌بندی جزئی پروژه نیز مشخص خواهد شد و مبنایی برای کنترل، پیگیری و اجرای آن خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تاکید کرد: امیدواریم این اولویت‌بندی و زمان‌بندی اجرای پروژه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان، کمک کند تا در حوزه اجرا، به نظم و انضباط بهتری برسیم.

کد خبر 736660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.