بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر منطقه ۱۱ هزینه کردیم

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۴۰ میلیارد تومان در محلات مختلف این منطقه برای آسفالت معابر در سه بخش زیرسازی و آسفالت، روکش آسفالت و لکه‌گیری هزینه شده است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در این منطقه اظهار کرد: بیش از ۴۰ میلیارد تومان در محلات مختلف برای آسفالت معابر در سه بخش زیرسازی و آسفالت، روکش آسفالت و لکه‌گیری هزینه شده است.

وی با بیان اینکه احداث زمین‌های ورزشی روباز یکی از اولویت‌های شهرداری است، افزود: دو زمین ورزشی در دستور کار این منطقه قرار دارد و امیدواریم به نتیجه برسد، همچنین سال جاری پروژه‌های پیاده‌روسازی در منطقه اجرا شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای رهنان تاکید کرد: گلزار شهدای رهنان پس از گلستان شهدای این کلان‌شهر، دومین گلزار شهدای بزرگ شهر در این منطقه بوده که مورد توجه قرار گرفته است.

محمدحسینی گفت: شهروندان این منطقه بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند که ۸۰ نفر آن‌ها جزو شهدای عملیات محرم بوده‌اند و بیست‌وپنجم آبان سال ۱۳۶۱ تشییع شده‌اند.

وی ادامه داد: بودجه مصوب این منطقه ۱۸۰ میلیارد تومان بوده و درآمد محقق حدود ۱۰۵ میلیارد تومان معادل ۵۸.۶ درصد نسبت بودجه مصوب است که ۷۰ درصد از طریق جذب درآمد نقدی و ۳۰ درصد دیگر از طریق درآمد غیرنقدی به دست آمده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر میان مناطق پانزده‌گانه رتبه سوم جذب درآمد را دارا هستیم و با توجه به اسناد به رتبه دوم نیز دست پیدا می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با مساحت ۱۱۴۰ هکتار، از شمال به محور خیابان بابوکان از تقاطع خیابان امام جواد (ع) تا تقاطع خیابان امام خمینی (ره)، از جنوب به خیابان شهید اشرفی اصفهانی (کهندژ)، از شرق به محور خیابان امام خمینی (ره) از تقاطع بابوکان تا تقاطع کوچه مشکین و از غرب به امتداد مرز غربی شهر با شهرستان خمینی‌شهر محدود می‌شود.

کد خبر 736606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.