رنگ‌آمیزی ۸۹ هزار متر از جداول معابر منطقه ۱۲ اصفهان در آستانه بهار ۱۴۰۳

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان، رنگ‌آمیزی جداول، مبلمان شهری، نرده‌ها و پل‌های سطح منطقه با بیش از ۵۹ تن رنگ به طول ۸۹ هزار متر مربع در حال انجام است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی فرصتی مناسب برای نمایش فرهنگ مهمان‌نوازی شهروندان دیار نصف جهان است، اظهار کرد: مدیریت شهری این منطقه با ایجاد نمایی زیبا به هویت‌بخشی و فضاسازی محیط‌های شهری در تلاش است تا بهاری متفاوت و بانشاط را برای مسافران نوروزی و شهروندان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه صدای پای بهار با هنر مدیریت شهری باید در هر کوی و برزن شنیده شود، افزود: رنگ‌آمیزی بیش از ۸۹ هزار متر از جداول خیابان‌های این منطقه، نرده‌ها، وسایل حرکت درمانی، نیمکت‌های پارکی، وسایل بازی و نمازخانه‌ها سطح منطقه با بیش از ۵۹ تن رنگ در حال انجام است.

رنگ‌آمیزی ۸۹ هزار متر از جداول معابر منطقه ۱۲ اصفهان در آستانه بهار ۱۴۰۳

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت زیباسازی فضای بصری منطقه در راستای استقبال از بهار افزود: نورپردازی میدان مادر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اجرا شده است.

رسالت گفت: به‌منظور زیباسازی منظر شهری برای استقبال از ماه مبارک رمضان و نوروز سال آینده، خرید و جانمایی پرچم‌های مناسبتی جدید، آذین‌بندی ریسه‌های نوری، تعمیر و بازسازی المان‌های نورپردازی سطح منطقه اجرا شده است.

رنگ‌آمیزی ۸۹ هزار متر از جداول معابر منطقه ۱۲ اصفهان در آستانه بهار ۱۴۰۳

وی ادامه داد: در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت، بازنویسی و رنگ‌آمیزی تابلوهای بزرگراه و خیابان‌ها، اصلاح، ترمیم و تعویض تابلوهای شهری در تمام معابر در صورت نیاز، تکمیل و رفع نواقص تابلوهای نام‌گذاری و شماره‌گذاری معابر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال انجام شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: زیرسازی، آماده‌سازی و رنگ‌‎آمیزی آب‌نماهای سطح منطقه، اسیدشویی و رسوب‌زدایی لوله‌ها، شست‌وشو و بهینه‌سازی سرویس‌های بهداشتی در آستانه استقبال از بهار طبیعت در دست اقدام است.

کد خبر 736589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.