همبستگی میان نمایندگان مردم و مدیریت استان سبب مرتفع شدن مسائل خواهد شد

استاندار اصفهان گفت: همبستگی و هماهنگی نمایندگان مردم و مدیریت استان منجر به مرتفع شدن مسائل استان خواهد شد که مردم با آن مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در نشست با منتخبین مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با همدلی، همکاری و تعاملی بیش از گذشته، روزهای بهتری را برای استان و ایران اسلامی رقم بزنیم.

وی ادامه داد: از همه افرادی که در فرایند انتخابات حضور داشتند و افرادی که باعث رونق رقابت در انتخابات شدند، قدردانی می‌کنم.

استاندار اصفهان با تأکید بر اطلاع‌رسانی صحیح نسبت به اقدامات و خدمات صورت گرفته در جمهوری اسلامی، بیان کرد: در بسیاری از سفرهای شهرستانی جای خالی اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت به مردم احساس می‌شود که با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در این زمینه، بایستی با جدیت به حوزه جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های نظام و دولت اقدام کنیم.

مرتضوی ادامه داد: از طرفی دشمن با ابزار رسانه بمباران وسیعی بر باورهای مردم می‌کند از طرف دیگر مسئولین و تصمیم سازان ما از اصل اطلاع‌رسانی غفلت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: به منظور تعامل و همکاری بیشتر پیشنهاد می‌شود باتوجه به تنوع موضوعات استان و کشور، چند کمیسیون با موضوعات مختلف توسط مجمع نمایندگان استان تعریف و تشکیل شود.

مرتضوی افزود: اگر مسائل استان در نگاه هم‌افزا دنبال شود، سود این تعامل به مردم استان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نه تنها نماینده حوزه انتخابیه بلکه نماینده مردم استان اصفهان هستند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: همبستگی و هماهنگی نمایندگان مردم و مدیریت استان منجر به مرتفع شدن مسائل استان خواهد شد که مردم با آن مواجه هستند.

مرتضوی با تأکید بر پیگیری دغدغه‌های مشترک مردم استان، خاطرنشان کرد: مسئله آب و زاینده‌رود دغدغه مشترک میان مردم استان اصفهان است، در این موضوع طرح‌های جدی را آغاز کرده‌ایم و در حال اجرا هستند که انتظار می‌رود نمایندگان استان نیز در این راستا یاری رسان و همراه مدیریت استان باشند.

استاندار اصفهان همچنین روند اجرای پروژه‌های تأمین آب استان را تشریح و از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا همراهی و تعامل ویژه‌ای در راستای رفع چالش‌های مردم داشته باشند.

کد خبر 736480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.