آماده‌باش کامل ماموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری اصفهان در آستانه نوروز ۱۴۰۳

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از آماده‌باش کامل ماموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری اصفهان در آستانه نوروز ۱۴۰۳ همزمان با آغاز فعالیت رسمی این ستاد خبر داد.

روح الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: داشتن شهری آرام در ایام نوروز و آمادگی برای میزبانی از مهمانان و ایجاد خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی از سفر مهمانان به اصفهان «شهر شهیدان» تجلی یافته است.

وی افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری رفع از بیست‌وچهارم اسفند سال جاری همزمان با آغاز فعالیت ستاد تسهیلات خدمات سفر اصفهان برای خدمت رسانی به مسافران در آماده‌باش کامل هستند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: گشت‌های ویژه برخورد با کلید به دستان در سطح شهر فعال شده و از حضور این افراد جلوگیری می‌شود، همچنین برای جلوگیری از حضور دست فروشان و متکدیان در سطح شهر، گشت‌های اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌صورت ویژه در حاشیه رودخانه زاینده‌رود، پارک‌ها و چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر و اماکن گردشگری مستقر هستند تا از بروز هر گونه تخلف جلوگیری کنند.

ابوطالبی با اشاره به آماده‌باش کامل مأموران رفع تخلفات شهری در مناطق پانزده‌گانه، ناژوان و صفه اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکیپ‌های گشت رفع تخلفات شهری در نقاط حساس و پر اهمیت از جمله حاشیه زاینده رود، پارک کوهستانی صفه و ناژوان فعال هستند.

وی با اشاره به استقرار گشت‌های ویژه برای هدایت و ساماندهی متکدیان و دست‌فروشان در سطح شهر اصفهان افزود: برای تأمین رفاه و آسایش همشهریان و میهمانان نوروزی در روز ایام نوروز مأموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری در قالب گشت‌های خودرویی و موتوری از بروز هرگونه تخلف در سطح شهر جلوگیری می‌کنند.

کد خبر 736453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.