گام محکم تیم والیبال شهرداری ارومیه در اولین دیدار پلی‌آف

تیم والیبال شهرداری ارومیه در اولین دیدار مرحله پلی‌آف و یا یک چهارم لیگ برتر توانست حریف قدرتمند خود طبیعت اسلامشهر را با نتیجه سه بر دو شکست دهد تا امیدوار به حضور در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات پلی‌آف لیگ برتر والیبال شامگاه پنج‌شنبه _بیست‌وچهارم اسفند_ به صورت متمرکز در تهران با انجام دو دیدار آغاز شد.

در این راستا تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدار و از ساعت ۲۲ روز پنج‌شنبه در میان تشویق‌های هواداران خود به عنوان تیم هفتم رده‌بندی جدول پایانی لیگ برتر با ترکیب تشکری (زراعتگر) - فیاضی - خداپرست - به‌نژاد - احد رضایی - صالحی در سالن فدراسیون والیبال به مصاف تیم دوم رده‌بندی یعنی طبیعت اسلامشهر رفت.

قضاوت این دیدار حساس برعهده محمدرضا درفش کاویان به عنوان داور اول و مهرداد شوشتری به عنوان داور دوم بود و همچنین کیوان عابدزاده نیز به عنوان داور ویدیوچک حضور داشت.

ست اول این دیدار سخت و نفس‌گیر ابتدا تا امتیاز پنجم به صورت برابر پیش رفت اما در ادامه تیم طبیعت توانست با حفظ برتری در امتیازات ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع خود به پایان رساند.

در ست دوم تیم شهرداری با درخشش فیاضی امیدوار به پیروزی بود اما در امتیاز ششم به برابری رسیدند؛ در ادامه این تیم ارومیه بود که توانست در امتیاز یازدهم فاصله خود را به سه رسانده و این فاصله تا امتیاز هفدهم نیز پابرجا بود و در امتیاز بیست‌ویکم بود که فاصله امتیازات به چهار رسیده و در نهایت نتیجه با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ به سود تیم شهرداری ارومیه پایان یافت.

سومین ست این دیدار با توجه به اشتباهات مکرر در رساندن توپ به پاسور در تیم شهرداری ارومیه موجب شد تا تیم طبیعت نهایت بهره را برده و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود به پایان رسانده و در ست شماری دو بر یک پیشی بگیرد.

تیم ارومیه ست چهارم را گرچه بسیار ضعیف آغاز کرد و در امتیاز هشتم سه امتیاز از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه توانست در امتیاز ۱۲ ست از دست رفته را به تساوی کشانده و در امتیاز بیستم فاصله امتیازات خود با تیم طبیعت را به سه برساند و در نهایت نتیجه این ست را ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود کند و در ست شماری دو تیم به تساوی برسند.

ست پایانی یا پنجم این دیدار با شروعی ضعیف برای ارومیه همراه بود به نحوی که تیم طبیعت توانست سه امتیاز در همین ابتدا از حریف خود پیش افتاده و نتیجه را ۵ بر دو کند که این کار موجب گرفتن وقت استراحت از سوی عبدالرضا علیزاده سرمربی محبوب اورموی‌ها شد.

در ادامه با تشویق هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه، شهرداری توانست با استفاده از تجربه سرمربی و انجام تعویض‌ها و اخذ وقت استراحت تیم را از بحران خارج و با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ حریف را در ست پنجم شکست داده و نتیجه کلی را نیز سه بر دو به نفع خود به پایان برسانند.

تیم شهرداری ارومیه و طبیعت در دیدار دوم پلی‌آف روز شنبه بیست‌وششم اسفند ساعت ۱۹ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در صورت پیروزی مجدد ارومیه این تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

کد خبر 736358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد ببری IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    انشاله پیروز میشن یاشاسن بوتون تورک دونیاسی یاشاسن تراکتور یاشاسن آذربایجان