لزوم تصمیم‌گیری برای زمان‌بندی پروژه‌ها در اصفهان/ آغاز مرمت و بازسازی «ریسباف» در ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان‌شهر را تشریح کرد.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: جلسه تلفیق این هفته با حضور معاون استاندار و فرماندار اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه هماهنگی‌ها، مصوبات شورای اسلامی شهر و انتظارات متقابلی که وجود دارد، مطرح و مقرر شد این جلسه هر ۱۵ روز یک بار در راستای هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر در زمینه مسائل شهر برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه کارخانه ریسباف یکی از موضوعات مهم برای شهر است، تاکید کرد: این کارخانه مدت زیادی است که در انتظار تصمیمات وزارت میراث فرهنگی قرار دارد، از این‌رو قرار شد سال آینده با پیگیری استانداری و همکاری شهرداری این کلان‌شهر اقدامات خوبی برای آغاز مرمت و بازسازی این مجموعه انجام شود.

نورصالحی با بیان اینکه ارائه زمان‌بندی پروژه‌های سال آینده یکی دیگر از موضوعات جلسه تلفیق این هفته بود، گفت: شهرداری درخواست داشت پیش از سال آینده، زمان‌بندی پروژه‌های مصوب ارائه شود.

وی با بیان اینکه شهرداری زمان‌بندی‌های فصلی برای پروژه‌های خود در نظر گرفته است، ادامه داد: در این جلسه تاکید شد تمام طراحی‌ها در سه ماه نخست و حداکثر سه ماه دوم سال آینده انجام شده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه‌های همراه با تملک باید به‌گونه‌ای زمان‌بندی شود که در سه ماه دوم سال آینده آغاز شود و پروژه‌های فصلی و زمانی به سه ماه سوم و چهار سال آینده اختصاص پیدا کند.

نورصالحی گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورای شهر اصفهان زمان‌بندی پروژه‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تصمیم‌گیری دقیق‌تری در جلسات کمیسیون تلفیق سال آینده برای زمان‌بندی پروژه‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه گزارش ستاد تسهیلات سفر نوروزی موضوع دیگر جلسه تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر بود، افزود: اقدامات پیش‌بینی شده برای ستاد خدمات سفر شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 736324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.