تاکید امیرعبداللهیان بر تعمیق روابط و همکاری‌ها با تونس

وزیر امور خارجه بر لزوم تلاش برای گسترش مناسبات دو تعمیق همکاری‌ها با تونس در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و برای سفیر جدید کشورمان در ماموریت پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میرمسعود حسینیان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تونس در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشی از حوزه مأموریت خود، برنامه‌های دوره کاری پیش رو در سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس در زمینه‌های مختلف را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت توسعه و تحکیم روابط و مناسبات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اسلامی از جمله کشور تونس، بر لزوم تلاش برای گسترش مناسبات دو کشور و تعمیق همکاری‌های فیمابین در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و برای سفیر جدید کشورمان در مأموریت پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

حسینیان پیش از این تجربه فعالیت در نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای لبنان، سوریه، مصر و همچنین سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا را در خارج از کشور در کارنامه خود دارد و در سمت‌های مدیرکل گزینش و نیز خاورمیانه عربی و شمال آفریقا در وزارت امور خارجه خدمت کرده است.

منبع: ایرنا
کد خبر 736010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.