منطقه ۲ اصفهان به استقبال مسافران نوروزی می‌رود

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان از آمادگی این منطقه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: به جهت اینکه هموطنان مسافر دچار سردرگمی نشوند، اطلاع‌رسانی‌های دقیقی در طول مسیر و قبل از ورود به شهر برای هدایت آن‌ها به محل‌های اسکان مورد تأیید شهرداری انجام می‌شود.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات شهرداری در منطقه ۲ اصفهان اظهار کرد: شهرداری این منطقه مطابق هر سال نسبت به زیباسازی محوطه‌های شهری، رنگ‌آمیزی جداول و اصلاح جدول‌های ورودی شهر که دچار صدمه شده بودند، اقدام کرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های منطقه ۲ که در مسیر تردد شهروندان بوده است در حد امکان به اتمام رسیده و زیباسازی اطراف آن انجام گرفته است، افزود: این اقدامات برای جلوگیری از مشکلات شهروندان انجام شد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: فضای سبز ورودی شهر و محلی، در منطقه ۲ گل‌کاری شده و زیباسازی آن انجام شده است، همچنین اطلاع‌رسانی‌ها و خوش‌آمدگویی‌های بهار و ماه مبارک رمضان نیز به‌صورت بنر در سطح شهر نصب می‌شود.

طبیبی ادامه داد: یکی از ورودی‌های شهر اصفهان در شهرداری منطقه ۲ از سمت خیابان امام خمینی (ره) است که هر سال ستادهای استقبال از مسافران نوروزی در آن محل مستقر است، در سال جاری نیز این موضوع پابرجا و این ستاد استقبال در پارک قلمستان و میدان استقلال برقرار است.

وی خاطر نشان کرد: ستاد اسکان و هدایت مسافران نوروزی به صورت متمرکز توسط معاونت خدمات شهر و محیط زیست شهرداری اصفهان تشکیل می‌شود و به‌صورت هماهنگ برای مناطقی که درگیر هدایت و اسکان مسافران هستند، تصمیم‌گیری می‌شود.

طبیبی اضافه کرد: به علت مشکلاتی که برای اسکان مسافران در سال گذشته و سال جاری در منطقه ۲ به وجود آمده است، در سال آینده در این منطقه محلی برای اسکان مسافران نوروزی وجود ندارد و تنها ستادهای هدایت مسافران مستقر هستند.

طبیبی گفت: به جهت اینکه هموطنان مسافر دچار سردرگمی نشوند، اطلاع‌رسانی‌های دقیقی در طول مسیر و قبل از ورود به شهر برای هدایت آن‌ها به محل‌های اسکان مورد تأیید شهرداری انجام می‌شود، ورودی شهر منطقه ۲ از سمت بختیار دشت است که پس از آن به میدان استقلال و خیابان امام خمینی (ره) می‌رسد، در ورودی‌ها نیز اطلاع‌رسانی‌های مختلفی انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یک ضلع خیابان امام خمینی (ره) به‌طور مشترک با منطقه ۱۱، در اختیار منطقه ۲ است، قسمت‌های از این ورودی به‌صورت فضای سبز و خدمات عمومی برای ستادهای استقبال از مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 735854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.