آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند / کدام محورهای کشور مسدود است؟

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ به شرح زیر است:

تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است و در محورهای شمالی شاهد مداخلات جوی نیستم.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا دیده می‌شود و همچنین ترافیک در آزادراه ساوه - تهران محدوده‌های نسیم شهر و احمدآباد مستوفی و محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس سنگین است.

در حال حاضر محورهای هشتگرد - طالقان و چاهان - زرآباد مسدود است و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

قابل ذکر است؛ محور چالوس (محدوده کمر زرد) مسیر (رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، از ساعت ۰۷:۰۰ روز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ تا ساعت ۲۴ روز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ به صورت ۲۴ ساعته به دلیل عملیات راهداری، کیلومتر ۶۵، مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند / کدام محورهای کشور مسدود است؟

امروز در کدام استان‌های کشور برف و باران می‌بارد؟

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی‌های وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود و اواخر وقت پنجشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور و در استان کرمانشاه، نوار غربی آذربایجان غربی و مناطقی از جنوب غرب سبب بارش پراکنده می‌شود.

وی افزود: روز جمعه برای غرب کشور رگبار، رعد و برق، وزش باد و در شمال غرب ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، بارش پراکنده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز شنبه این سامانه بارشی تقویت و در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز استان‌های گیلان، مازندران، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران، سبب بارش، وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: شنبه برای شمال غرب و غرب کاهش نسبی دما و برای دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و جنوب کشور، وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود؛ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

کد خبر 735841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.