۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
شغل های فنی پردرآمد
آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

امروزه همه افراد به دنبال شغلی هستند که با آن کسب درآمد کنند. علاوه بر این با توجه به افزایش هزینه های زندگی، شغل های پردرآمد بیشتر مورد توجه افراد قرار می گیرند. شغل های فنی پردرآمدی که نیاز به تحصیلات آکادمیک ندارند می تواند گزینه مناسبی برای کسب درآمد باشند.

معرفی شغل های فنی پردرآمد

با پیشرفت تکنولوژی نیاز به شغل های فنی مانند تعمیرات پکیج و تعمیرات موبایل بسیار احساس می شود و بازار کار این شغل ها رو به پیشرفت می باشد. با بالا رفتن هزینه های زندگی نیز افراد به دنبال شغل هایی هستند که پردرآمد بوده و به تحصیلات دانشگاهی نیاز نداشته باشد. شغل تعمیرات پکیج و تعمیرات موبایل از شغل های فنی پردرآمد می باشد که افراد می توانند با شرکت در دوره های آموزشی به راحتی این مهارت ها را آموخته و در آن متخصص شوند و در بازار رقابتی به عنوان یک متخصص کسب درآمد نمایند.

آموزش تعمیرات پکیج

امروزه افراد به دنبال شغل های فنی پردرآمد می باشند که بتوانند از طریق آن ها کسب درآمد کنند. آموزش تعمیرات پکیج در تبریز و آموزش تعمیرات موبایل در تبریز از دوره های آموزشی هستند که به افراد کمک می کنند تا در این مهارت ها تخصص یافته و مشغول به کار شوند. از این رو تعمیرات پکیج و تعمیرات موبایل از شغل های فنی پردرآمد هستند که در ادامه هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم.

امروزه در تمامی منازل، ادارات و کارخانه ها به سیستم گرمایشی، برای گرمایش محیط و آب نیاز می باشد. معمولا در اکثر خانه ها پکیج استفاده می شود و به دلیل پیچیدگی های این دستگاه، هنگام خرابی نیازمند تعمیرات و سرویس می باشد. پکیج های دیواری به دلایل مختلفی ممکن دچار مشکل شوند و تعمیر و نگهداری آن ها نیازمند دانش و تخصص می باشد. افراد می توانند با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج این تخصص را کسب نموده و تسط آن کسب درآمد نمایند.

بازار کار تعمیرات پکیج

با توجه به افزایش استفاده از سیستم‌های گرمایشی پکیج در منازل و ساختمان‌ها، بازار کار تعمیرات پکیج به شدت رونق یافته است. امروزه با افزایش ساخت و ساز ها و پیچیدگی های نصب و تعمیرات پکیج ها، نیاز به متخصصان تعمیرات پکیج احساس می شود. تعمیرات و نگهداری پکیج‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا عدم عملکرد صحیح آنها می‌تواند منجر به مشکلات جدی در منازل و ساختمان‌ها شود. بنابراین شغل تعمیرات پکیج که از شغل های فنی پردرآمد می باشد، یک شغل روبه رشد است. لازمه موفقیت در این شغل تخصص می باشد که از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات پکیج می توان به دانش و تخصص مورد نیاز رسید.

درآمد تعمیرکاران پکیج

درآمد تعمیرکاران پکیج ممکن است شامل هزینه‌های تعمیر و نگهداری مانند تعمیرات فنی، تعویض قطعات، تنظیمات و رفع عیوب باشد. تعمیرکاران پکیج همچنین ممکن است درآمدی از خدمات اضافی مانند مشاوره برای بهبود عملکرد سیستم‌ها، نصب و راه‌اندازی پکیج‌های جدید، یا فروش قطعات یدکی نیز داشته باشند. همچنین درآمد تعمیرکاران پکیج بستگی زیادی به دانش و تخصص آن ها دارد از این رو، هر چه تخصص فرد بیشتر باشد درآمد او نیز بیشتر خواهد بود.

مدرک تعمیرات پکیج

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز، بصورت صفر تا صد در کارگاه های مجهز تدریس می شود. علاوه بر این در پایان دوره، کارآموزان به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوند و پس از قبولی در آزمون، مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای برای کارآموزان تعمیرات پکیج صادر می شود که توسط این مدرک می توانند از فرصت های شغلی بهره مند شده و مشغول به کار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج با شماره 09306301632 تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

آموزش تعمیرات موبایل

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و کاربردهای گوشی های هوشمند، استفاده از موبایل بسیار رونق یافته است. علاوه بر این، با توجه به اینکه قیمت گوشی های تلفن همراه افزایش یافته است تمایل افراد برای تعمیر تلفن همراه نیز بیشتر شده است. از این رو تعمیرات موبایل به یک فرصت شغلی پرطرفدار تبدیل شده است. آموزش تعمیرات موبایل یک مهارت تخصصی و از شغل های فنی پردرآمد است که می تواند فرصت های شغلی زیادی را برای افراد فراهم کند.

مزایای آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل دارای مزایای بسیاری است. آموزش تعمیرات موبایل به افراد امکان می‌دهد تا مهارت‌های فنی لازم برای تعمیر و نگهداری موبایل‌ها را بدست آورند که این می‌تواند منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی و کسب درآمد شود. علاوه بر این، آموزش تعمیرات موبایل به تحصیلات آکادمیک نیازی ندارد و مهارت مناسبی برای افرادی که تحصیلات دانشگاهی ندارند، می باشد. یادگیری تعمیرات موبایل آسان بوده و تمامی افراد می توانند با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل، چگونگی تعمیرات موبایل را فرا گرفته و با آن کسب درآمد کنند. از دیگر مزایای آموزش تعمیرات موبایل، کوتاه بودن دوره آموزشی می باشد که افراد می توانند در کوتاهترین زمان ممکن صفر تا صد تعمیرات موبایل را یاد گرفته و مشغول به کار شوند چرا که شغل تعمیرات موبایل به سرمایه گذاری زیادی نیاز ندارد.

سرفصل های آموزش تعمیرات موبایل

سرفصل های آموزش تعمیرات موبایل به دو قسمت تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تقسیم می شوند. در ادامه به برخی از این سرفصل ها اشاره خواهیم کرد.

سرفصل های تعمیرات سخت افزار موبایل

1- مقدمات الکترونیک پایه

2- ابزارشناسی

3- شناخت برد و بلوک ها و نحوه عیب یابی و تعمیر آن ها

سرفصل های تعمیرات نرم افزار موبایل

1- رفع خطا های سیستم عامل

2- باز نمودن قفل گوشی

3- فلش کردن گوشی و برطرف کردن ویروس ها

4- گرفتن فایل پشتیبان از هارد و تشخیص انواع خطاهای مربوط به هارد

5- ری ست دستگاه به روش های مختلف

6- آنلاک ورودی گوشی

7- ریکاوری رام

8- مشکلات ناشی از عیوب باطری

بازار کار تعمیرات موبایل

با گسترش روزافزون فناوری و استفاده گسترده از دستگاه‌های هوشمند، بازار کار تعمیرات موبایل به یکی از مشاغل رو به رشد تبدیل شده است. پیشرفت تکنولوژی موجب شده است تا افراد، بیشتر کارهای خود مانند خرید، کارهای بانکی و پرداخت قبوض را توسط گوشی های موبایل خود انجام دهند. همین امر موجب شده است تا تقاضا برای خرید موبایل افزایش یابد و بدیهی است که با افزایش خرید، تقاضا برای تعمیر گوشی های موبایل نیز افزایش خواهد یافت. علاوه بر این با استفاده زیاد گوشی ها، نیاز آن ها به تعمیر نیز بیشتر می شود. تعمیرات موبایل شامل فعالیت‌های تعمیر و نگهداری از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دستگاه‌های مشابه می‌شود. افراد با آموزش تعمیرات موبایل می توانند در حوزه های مختلف از جمله تعمیرات سخت‌افزاری، تعمیرات نرم‌افزاری و یا نصب برنامه‌های مختلف مشغول به کار شوند. افزایش روزافزون تعداد کاربران گوشی های هوشمند، موجب شده است که بازار کار تعمیرات موبایل بسیار رو به رشد باشد و این شغل از شغل های فنی پردرآمد محسوب شود.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز بصورت صفر تا صد و جامع تدریس می شود. همچنین کلاس ها بصورت عملی و در کارگاه های مجهز زیر نظر اساتید مجرب و متخصص برگزار می شود. پس از پایان دوره مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای صادر می شود و کارآموزان آماده ورود به بازار کار خواهند بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل با شماره 09306301632 تماس بگیرید.

کد خبر 735767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.