استقرار رادیوی نوروزی در باغ فدک/ پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۳۷ در ایام نوروز

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: رادیوی نوروزی در باغ فدک مستقر و پخش هم‌زمان در ناژوان، صفه و دیگر اماکن تفریحی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جلسه هماهنگی‌های نهایی اقدامات ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی اظهار کرد: قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در مجموعه باغ فدک تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به استقرار مستمر خبرنگار، عکاس و تصویربردار در باغ فدک افزود: پوشش بازدیدها و رویدادهای باغ فدک و اعزام به نقاط مختلف شهر به فراخور برنامه‌ها و رویدادها انجام می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به استقرار رادیوی نوروزی در باغ فدک و پخش هم‌زمان در ناژوان، صفه و دیگر اماکن تفریحی گفت: باکس ویژه اطلاع‌رسانی به‌صورت روزانه در رادیو اصفهان به اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر اختصاص دارد.

معرک‌نژاد با اشاره به ویژه‌برنامه تلویزیونی «اصفهان من» در شبکه اصفهان تصریح کرد: فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی با محوریت سامانه «اصفهان من» در نقاط مختلف شهر انجام می‌شود.

وی با اشاره به فضاسازی ستادهای هدایت در مبادی ورودی شهر و استقرار نیروی راهنما، خاطرنشان کرد: راهنمایی و پاسخگویی مستمر به گردشگران و شهروندان به‌صورت شبانه‌روزی در سامانه ۱۳۷ انجام می‌شود.

کد خبر 735632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.