رنگ‌آمیزی جداول شهر اصفهان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در آستانه سال نو

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر بود که از ۲۰ روز گذشته آغاز شد، همچنین حدود ۱۳۸ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی نرده‌ها توسط ۷۵۰ نیرو انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین خسروی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جلسه هماهنگی‌های نهایی اقدامات ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه هفت کمیته در خدمات شهری ادغام شدند، اظهار کرد: در سال جاری و در ستاد خدمات سفر شهر هفت مسئول، ۲۸ ناظر ارشد و ۵ هزار نیروی اجرایی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی، آماده‌سازی شهر در سه حوزه فضاسازی، مباحث اجرایی عمرانی و نیروی انسانی است، افزود: حوزه نت شامل رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری، آماده‌سازی ستادهای هدایت، گل‌کاری و درخت‌کاری، زیباسازی و اداره عملیات است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به انجام رنگ‌آمیزی جداول و نرده‌ها تصریح کرد: حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر است که از ۲۰ روز گذشته آغاز شد، همچنین حدود ۱۳۸ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی نرده‌ها توسط ۷۵۰ نیرو انجام شده است.

خسروی با بیان اینکه اجرای طرح خانه‌تکانی در ۲۰۳ محله شهر با ۲۸۰۰ نیروی انسانی در حال انجام است، گفت: برای این امر از ۳۰۰ دستگاه نیسان و ۵۷۰ کامیون استفاده می‌شود.

وی با اشاره به آماده‌سازی ستاد هدایت نیز خاطرنشان کرد: برای نوروز ۱۴۰۳، ستادهای هدایت از شش ستاد به سه ستاد کاهش پیدا کرد که در مناطق ۱۲، ۶ و ۲ مستقر هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه کاشت ۱۱۰ هزار اصله درخت تا پایان فروردین در دستور کار فضای سبز، قرار دارد، ادامه داد: تکمیل پرچین‌های خیابان‌های اصلی شهر با ۳۵۰ گلدان با گیاهان پرچینی مختلف انجام می‌شود.

خسروی گفت: سازمان خدمات موتوری با تمام امکانات لجستیک سبک و سنگین آماده خدمت‌رسانی است و خودروهای جارو در سطح شهر تا پانزدهم فروردین آماده‌باش هستند.

کد خبر 735615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.