سال تحویل مهمان شهدای اصفهان باشید/ تقویت اجرای برنامه‌ها در باغ غدیر

مسئول کمیته فرهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: علاوه بر ویژه برنامه سال تحویل که از ۵:۴۵ تا ۷:۳۰ صبح روز یکم فروردین ۱۴۰۳ اجرا می‌شود، رویدادهای تفریحی در سالن جدید گلستان، جنگ قرآنی از دوم تا هشتم فروردین و پوپک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خاکسار امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جلسه هماهنگی‌های نهایی اقدامات ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی با محوریت مراکز و اماکنی که تحت تأثیر مسافر قرار می‌گیرد، برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از دوم تا هشتم فروردین ویژه‌برنامه‌هایی در گلستان شهدا برنامه‌ریزی شده است، افزود: علاوه بر ویژه برنامه سال تحویل که از ۵:۴۵ تا ۷:۳۰ صبح اجرا می‌شود، رویدادهای تفریحی در سالن جدید گلستان، جنگ قرآنی از دوم تا هشتم فروردین و پوپک برگزار می‌شود، همچنین از ابتدای ماه مبارک موکب چایخانه خدمت‌رسانی می‌کند.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های باغ غدیر با توجه به تجربه سال گذشته تقویت شده است، گفت: جشنواره مناجات‌خوانی هشتم تا نهم فروردین و تعدادی تئاتر خیابانی از سوم تا نهم فروردین در این مکان اجرا می‌شود.

خاکسار با بیان اینکه در پارک جنگلی ناژوان و صفه به اجرای برنامه‌های تفریحی اختصاص دارد، گفت: رویدادهای ورزشی تفریحی، تئاتر خیابانی و استقرار یکی از چایخانه‌های حرم حضرت رضا (ع) از جمله برنامه‌های پارک ناژوان است.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های پارک صفه تصریح کرد: ویژه‌برنامه شب‌های قدر، برنامه‌ها ورزشی تفریحی، بازی‌های رومیزی در مسیر صعود تا مزار شهدا، اجرای ویژه‌برنامه جشن میلاد امام حسن (ع) و غرفه‌های بازی در محوطه تله‌کابین از جمله برنامه‌های این مکان است.

جشن شهری در میدان امام (ره) از سوم تا هشتم فروردین برگزار می‌شود

مسئول کمیته فرهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های باغ فدک پس از افطار است، افزود: رویدادهای تفریحی، سینما گپ، پوپک و تئاتر خیابانی در ایام نوروز در باغ فدک اجرا می‌شود.

خاکسار با بیان اینکه در چهارباغ علاوه بر برنامه‌های ورزشی تفریحی، ستاد احیا دو غرفه فرهنگی و برگزاری نماز جماعت را بر عهده دارد، ادامه داد: ویژه‌برنامه تحویل سال نو از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰، بیست‌ونهم اسفند، تئاتر خیابانی، پوپک و جزء‌خوانی قرآن که از امروز تا پایان ماه مبارک از ساعت ۱۶:۰۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن شهری در میدان امام (ره) از سوم تا هشتم فروردین برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری جشن در این مکان آن است که علاوه بر مسافران شهروندان نیز استفاده کنند، جشن با حضور خوانندگان مطرحی همچون عقیلی، اصفهانی و زند وکیلی برگزار می‌شود که جمعیت هر شب ۲۱ هزار نفر برآورد شده است.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه سال تحویل در پل خواجو گفت: در تخت فولاد، ویژه‌برنامه شب‌های قدر، مناجات‌خوانی و پاتوق فرهنگی و چله‌خانه برگزار می‌شود.

خاکسار با بیان اینکه هرشب بعد از افطار برنامه امام‌زاده‌گردی تحت عنوان «رمضان‌گرد» برگزار می‌شود، ادامه داد: دو حوزه علمیه جده بزرگ و کوچک اجازه گردشگری دارند.

وی با اشاره به ظرفیت موزه‌ها، تصریح کرد: برنامه موزه‌گرد در موزه‌های گرمابه، شاهزاده‌ها، راسته بازار رنگرزها و حمام علی‌قلی‌آقا، همچنین ویژه‌برنامه کودکان در موزه عصارخانه شاهی برگزار می‌شود.

کد خبر 735582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.