۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
قیمت آجیل شب عید در مشهد

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مشهد در خصوص قیمت آجیل در آستانه نوروز ۱۴۰۳ توضیحاتی ارائه کرد.

علیرضا ارزانی‌ممقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی در خصوص قیمت آجیل در بازار عید مشهد، اظهار کرد: خوشبختانه قیمت آجیل در آستانه سال نو نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه بوده است، ضمن اینکه کمبودی نداریم و شرایط نرمالی بر بازار حاکم است.

وی در خصوص میزان خرید مردم، گفت: پیش‌بینی ما بر این بود که شاید در سال‌جاری خرید مردم نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند اما خوشبختانه این‌گونه نیست و بهتر از آن چیزی است که ما فکر می‌کردیم، از طرفی تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن موجب شده که خرید مغز گردو افزایش پیدا کند درحالی‌که در شرایط عادی مردم برای نوروز گردو خریداری نمی‌کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مشهد به تشریح قیمت آجیل پرداخت و عنوان کرد: در میادین عمده قیمت پسته فندوقی از ۴۴۰ هزارتومان تا ۴۹۰ هزارتومان به فروش می‌رسد، پسته اکبری از ۵۹۰ هزارتومان تا ۸۰۰ هزارتومان و پسته احمدآقایی ۵۲۰ هزارتومان تا ۶۴۰ هزارتومان به فروش می‌رس، همچنین قیمت بادام هندی از ۴۵۰ هزارتومان تا یک میلیون و ۴۰۰ هزارتومان به دست مردم می‌رسد، آجیل مخلوط نیز با توجه به ترکیب آن از ۳۵۰ هزارتومان تا ۸۰۰ هزارتومان است.

ارزانی‌ممقانی ادامه داد: نظارت‌ها بر بازار وجود دارد و با گران‌فروشان با توجه به تخلفی که انجام می‌دهند، برخورد خواهد شد.

کد خبر 735529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.