۷۰۰۰ کیلومتر از محورهای چهارمحال‌وبختیاری برف‌روبی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای راهداری طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از هفت هزار کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای شریانی و غیرشریانی استان چهارمحال‌وبختیاری را برف‌روبی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، روح‌الله غلامی با بیان اینکه نیروهای راهداری طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از هفت هزار کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای شریانی و غیرشریانی استان چهارمحال‌وبختیاری را برف‌روبی کردند، اظهار کرد: افزون بر این نیروهای راهداری نسبت به اسکان موقت بیش از ۵۰ مسافر در راهدارخانه‌ها اقدام کردند.

وی افزود: نیروهای راهداری طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از هفت هزار کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای شریانی و غیرشریانی استان را برف‌روبی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت ۱۸۰۰ تن شن و نمک‌پاشی از سوی نیروهای راهداری استان انجام شده است.

وی با اشاره به رفع ۴۵ مقطع ریزش سنگ در جاده‌های استان طی شب گذشته اضافه کرد: با توجه به یخ‌زدگی و لغزنده بودن جاده‌ها تردد به‌خصوص در گردنه‌های سخت گذر چهارمحال‌وبختیاری فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

غلامی ادامه داد: در این ارتباط هم‌اکنون گردنه چری کوهرنگ باز و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری یادآور شد: هم‌اکنون تمام ۴۵۰ نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی گفت: برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت رانندگان و مسافران است.

کد خبر 735392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.