آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۱ اسفند / بارش برف در محور چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های موجود، محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت)، تا ساعت ۲۴ روز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ به صورت ۲۴ ساعته مسدود است.

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است و محور چالوس دارای بارش برف و آزادراه قزوین - رشت و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی است.

شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده‌های گرمدره و وردآورد، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروزبهرام و آزادراه تهران - ساوه حدفاصل پل اتوبان آزادگان تا فیروزبهرام و محور پاکدشت - تهران محدوده‌های خاتون آباد و شهرک صنعتی خاوران مشاهده می‌شود.

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

محورهای هشتگرد - طالقان و چاهان - زرآباد نیز مسدود است و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

لازم به ذکر است، محور چالوس (محدوده کمرزرد) مسیر (رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، از ساعت ۰۷:۰۰ روز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ به صورت ۲۴ ساعته به دلیل عملیات راهداری، کیلومتر ۶۵، مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۱ اسفند / بارش برف در محور چالوس

امروز در کدام استان‌های کشور برف و باران می‌بارد؟

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی‌های وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب و به تدریج در شرق و شمال شرق کشور، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در بعضی مناطق غربی و زاگرس مرکزی، بعضی نقاط شمال شرق و در ارتفاعات زاگرس و البرز، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان و شمال کهگیلویه و بویراحمد نیز بیشینه بارش رخ خواهد داد، افزود: طی این مدت برای سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز سه‌شنبه بارش در سواحل دریای خزر، شمال شرق، بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: در ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی، بارش برف رخ خواهد داد و اواخر وقت سه‌شنبه این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود و چهارشنبه تا جمعه، جوی آرام همراه با روند افزایش نسبی دما در کل کشور برقرار خواهد بود.

وی گفت: امروز در فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شرق سمنان و سه‌شنبه کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی وزش باد شدید و در مناطقی که بارش در آن وجود ندارد گاهی خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد و امروز و فردا خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

کد خبر 735084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.