پرداختن به حواشی نباید جای طرح‌های گره‌گشا را بگیرد/ نمایندگان مجلس به وظایف خود عمل کنند

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس یازدهم باید همچنان به فعالیت خود در خصوص قانون‌گذاری و نظارت تا آخرین روز تشکیل مجلس ادامه دهند و به وظیفه خود در برابر رأیی که مردم به آن‌ها داده‌اند، عمل کنند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: همه منتخبان مجلس دوازدهم باید کمک کنند تا مجلسی قوی با پشتوانه مردمی تشکیل شود و متأثر از چنین مجلسی، عملکرد دولت نیز بهبود پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای در تلاشند تا مجلس به حاشیه رانده شود و مجلسی موفق تشکیل نشود، افزود: منتخبان ملت باید تلاش کنند برخلاف تمایل چنین افراد و گروه‌هایی مجلسی کارآمد و دور از حواشی را تشکیل دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس دوازدهم نباید اجازه دهند پرداختن به حواشی جای تصویب لوایح و طرح‌های گره‌گشا از مشکلات مردم را بگیرد.

وی تصریح کرد: مجلسی که ریل‌گذاری خوبی انجام دهد، موجب می‌شود دولت بتواند کارنامه موفق‌تری از خود ارائه دهد؛ بنابراین لازم است جلوی بدرفتاری‌ها در مجلس گرفته شود.

آصفری در خصوص اولویت‌های مجلس دوازدهم یادآور شد: اولویت‌ها به‌طور قطع مسائل مربوط به سیاست خارجه، اقتصاد، بازار، اشتغال و مسکن خواهند بود.

وی با اشاره به انتخاب نشدن برخی از نمایندگان فعلی مجلس برای دوره دوازدهم توسط مردم ابراز کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید همچنان به فعالیت خود در خصوص قانون‌گذاری و نظارت تا آخرین روز تشکیل مجلس ادامه دهند و به وظیفه خود در برابر رأیی که مردم به آن‌ها داده‌اند، عمل کنند.

کد خبر 734731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.