ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور تا پایان ۱۴۰۲

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با اجرای فاز دوم ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور تا پایان سال جاری حدود ۱۱۴۰ متر طول از ضلع جنوبی این بزرگراه آماده‌سازی شده است و ادامه عملیات ایمن‌سازی این بزرگراه پس از تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور اظهار کرد: این بزرگراه به طول ۳۲۶۰ متر از حلقه سوم ترافیک شهر اصفهان است که از این منطقه عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این بزرگراه، عریض بودن آن است، افزود: به‌طور معمول خودروها با سرعت بالا در این بزرگراه تردد می‌کند و قسمتی از آن به صورت بلوار است که در ساعاتی از شب با وجود گاردریل حفاظتی آن خودروها کنترل خود را از دست می‌دهند و با عبور از بلوار میانی به سمت مخالف وارد شده و حوادثی جبران‌ناپذیری را رقم می‌زنند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این راستا طرح ایمن‌سازی این بزرگراه در دستور کار این منطقه قرار گرفت و در شش ماهه نخست سال جاری عملیات جداول میانی آن به طول ۱۵۰۰ متر به پایان رسید.

ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور تا پایان ۱۴۰۲

باقری گفت: فاز دوم این پروژه به طول ۱۶۰۰ متر بزرگراه است که به‌صورت ایمن‌سازی شمالی و جنوبی در بلوار میانی، عملیات احداث جداول به طول کلی ۳۲۰۰ متر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه ۶ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومانی ایمن‌سازی فاز دوم این بزرگراه ادامه داد: ارتفاع در نظر گرفته شده برای جداول میانی در حد استاندارد و برابر ۹۰ سانتی‌متر است که علاوه‌بر کاهش نور خودروهای مخالف در شب، از حوادث احتمالی نیز جلوگیری می‌کند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طول تمام این پروژه حدود ۳۲۰۰ متر است که ضلع جنوبی بلوار میانی به ۹۶۰ متر از دیوار بتنی احداث شده و ۱۸۰ متر از طول ادامه آن نیز خاک‌برداری و زیرسازی می‌شود که تا پایان سال جاری بتن‌ریزی دیوار بتنی نیز انجام خواهد شد.

باقری گفت: عملیات ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور تا پایان خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر 734719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.