رئیس جدید هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کردستان انتخاب شد

«مجتبی محمدی» امروز در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان کردستان به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان کردستان، مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان کردستان امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ با حضور رئیس فدراسیون، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای رسمی این هیأت در سنندج برگزار شد.

این مجمع که به صورت تک کاندید برگزار شد، «مجتبی محمدی» مدیرکل امور زندان‌های استان و سرپرست این هیأت تنها نامزد احراز پست ریاست هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کردستان بود که برنامه‌های خود را برای جلب اعتماد اعضای مجمع ارائه داد.

در پایان رأی‌گیری محمدی به عنوان تنها کاندید در این مجمع توانست تمامی ۲۱ رأی مأخوذه را کسب کند و با رأی قاطع اعضای مجمع به مدت چهار سال سکان هدایت هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کردستان را به دست گیرد.

مجتبی محمدی، رئیس منتخب مجمع انتخاباتی، احیای این رشته ورزشی در تمامی استان، تجهیز و بازسازی و مرمت زورخانه‌های استان، تلاش برای احداث یک آکادمی تخصصی ورزش زورخانه‌ای در سنندج با کمک نهادهای مختلف از جمله اداره کل ورزش و جوانان کردستان، استفاده از ظرفیت خیران برای ساخت زورخانه‌ها در شهرستان‌های مختلف، ارائه چارت سازمانی در تمامی هیئت‌های شهرستانی، منعقد کردن تفاهم نامه‌های مؤثر با ادارات و نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش، میزبانی رویدادهای مختلف کشوری و منطقه‌ای، برگزاری دوره‌های داوری و مرشدی در استان و نیازسنجی در این رشته را از جمله برنامه‌های خود برای چهار سال آینده این رشته معرفی کرد.

کد خبر 734545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.