دستگیری ۲۰ سارق و مالخر طی دو روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی دو روزه مبارزه با سارقان و مالخران احشام در استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، ۱۷ سارق و سه مالخر دستگیر شدند و ۱۸ فقره پرونده سرقت نیز کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه وقوع سرقت موجب بروز ناامنی در جامعه می‌شود، اظهار کرد: توجه به هشدارها، توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم می‌تواند از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی دو روزه مبارزه با سارقان و مال‌خران احشام در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۱۷ سارق و سه مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی از مردم خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، هرگونه مورد مشکوک را جهت پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 734508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.