آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی کلان‌شهر اراک در روزهای تعطیل

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: شهروندان اراکی می‌توانند از خدمات حمل‌ونقل عمومی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز بهره‌مند شوند.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با توجه به افزایش سفرهای درون‌شهری و درخواست‌ها و مراجعات مردمی مبنی بر فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی که از حدود دو سال پیش تعطیل شده بود، با پیگیری انجام شده از سوی شورای اسلامی شهر و با تلاش و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری، از صبح روز جمعه، هجدهم اسفند، فعالیت این ناوگان آغاز شده است.

وی افزود: فعالیت این ناوگان با ۵۰ دستگاه اتوبوس از سر گرفته شد و از این پس شهروندان می‌توانند از خدمات حمل‌ونقل عمومی در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: شهروندان اراکی می‌توانند از خدمات حمل‌ونقل عمومی ناوگان اتوبوسرانی، در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز بهره‌مند شوند.

ساده‌وند گفت: از آنجا که خدمت به مردم، رفع دغدغه‌ها و رسیدگی به مطالبات شهروندان، فرصت مغتنم و ارزشمندی است که خیر و برکت آن راهگشای بسیاری از مسائل شهری می‌شود، بنابراین شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک در مسیر خدمت به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و با تمام تلاش در این مسیر گام برمی‌دارند.

کد خبر 734373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.