تامین کالاهای اساسی بخش کشاورزی در نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت ماه رمضان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: کالاهای اساسی بخش کشاورزی برای نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت ماه رمضان در سطح استان تأمین و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، محمدمهدی اکبری اظهار کرد: هر سال در روزهای پایانی سال به‌منظور فراهم کردن کالا و در دسترس بودن اقلام ضروری با قیمت مصوب و با کم‌ترین حاشیه سود و حذف واسطه‌ها به منظور رفاه هم‌استانی‌ها نمایشگاه بهاره برگزار می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای خرید کالاهای اساسی بخش کشاورزی همچون برنج، شکر، خرما، گوشت مرغ، تخم‌مرغ و گوشت گوساله، این اقلام تأمین و بین شهرستان‌ها توزیع شده است و در شهرستان‌هایی که نمایشگاه بهاره دارند، عرضه می‌شود، در سایر شهرستان‌ها نیز از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های روستایی و عشایری، فروشگاه‌های منتخب در سطح استان عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مذکور کالاهای مورد نظر را تأمین و در صورت هر گونه پیشنهاد و شکایت با مراجعه به مدیریت نمایشگاه یا تماس با شماره ۱۲۴ مورد را مطرح کنند.

کد خبر 734324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.