اقدام اساسی شهرداری کرمان برای کاهش ترافیک بلوار جمهوری اسلامی

عملیات بازگشایی مسیر پل شهدای خلبان به بلوار امام حسن(ع) با حضور شهردار کرمان، شهردار منطقه دو و برخی از مدیران شهری با هدف کاهش بار ترافیکی بلوار جمهوری اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اخیر مسئولان استانی و تأکید آنان مبنی بر بازگشایی مسیر، اظهار کرد: از آن جا که برخی اراضی این محدوده وقفی بودند، با پیگیری‌های انجام شده و همکاری مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان بازگشایی مسیر آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با بازگشایی مسیر، زیرسازی و آسفالت حدفاصل بلوار امام حسن (ع) و پل شهدای خلبان انجام خواهد شد، افزود: در این مسیر ۳۷ پلاک تملک شده بود و تملک ۱۸ پلاک باقی مانده بود که مابقی نیز تملک شد.

اقدام اساسی شهرداری کرمان برای کاهش ترافیک بلوار جمهوری اسلامی

شهردار کرمان تصریح کرد: این اقدام در ادامه اجرای بلوار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی انجام می‌شود و طی آن بیش از ۹۶۰ متر از مسیر با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان را بازگشایی خواهیم کرد که در ادامه اجرای بلوار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی انجام شده و باعث کاهش ترافیک بلوار جمهوری‌اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان نقاط ترافیکی دیگری هم وجود دارد که باید در مورد آن‌ها چاره‌اندیشی شود، بیان کرد: مطالعات مربوطه در این‌باره در دستور کار است و با تعامل صورت گرفته و تدبیر اعضای شورای شهر، اعتباری در نظر خواهیم گرفت و قطعاً اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد.

تویسرکانی در ادامه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح را راه‌حل ترافیک دانست و گفت: معتقدم اگر برخی از کوچه‌های حوالی گره‌های ترافیکی بازسازی و روکش آسفالت شوند، می‌تواند به انتقال ترافیک و کاهش آن کمک کنند.

کد خبر 734193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.