عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ اسفند

در این بسته خبری از نرخ حمل‌ونقل عمومی کرج در سال ۱۴۰۳ تصویب شد تا طرح محله تکانی در مرکز خراسان شمالی آغاز شد و ۱۴۰۳ بهار حمل‌ونقل شهر تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

احداث خطوط هشت متروی تهران حیاتی است

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره ۲ تکمیل خطوط ۶ و هفت گفت: عملیات اجرایی احداث خطوط هشت و ۱۰ نیز که برای مردم پایتخت حیاتی است، آغاز شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ اسفند

۱۰۰ کارت شناسایی ویژه رانندگان تاکسی در خرم‌آباد صادر شد

سجاد کاظمی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد گفت: کارت شناسایی ۱۰۰ تاکسیران شهر صادر و روی خودروی آن‌ها نصب شده است.

۱۴۰۳؛ بهار حمل‌ونقل شهر تهران است

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: ۱۴۰۳، سال بهار حمل و نقل در شهر تهران خواهد بود.

آموزش بیش از ۹ هزار دانش‌آموز پیشوایی برای چهارشنبه آخر سال

مجید اصغری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا از آموزش بیش از ۹۳۴۰ دانش‌آموز برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

طرح محله تکانی در مرکز خراسان شمالی آغاز شد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از آغاز طرح محله تکانی در مرکز استان خبر داد.

بازدید بیش از ۵۰۰۰ دانش‌آموز از رویداد «کودک و شاهنامه» در مشهد

سیدجلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۵۰۰۰ دانش‌آموز در چهار روز از رویداد «کودک و شاهنامه» بازدید کردند.

انفجار گاز شهری یک خانه را در زاهدان ویران کرد

حمیدرضا عابدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، گفت: انفجار گاز شهری یک خانه را در مرکز استان سیستان و بلوچستان، ویران کرد.

غرس ۱۰۰۰ نهال در سطح شهر مهرستان

الهی بخش کرد، شهردار مهرستان از غرس نهال و درخت در سطح بلوارهای سطح شهر به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و فرا رسید سال نو خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ اسفند

نرخ حمل‌ونقل عمومی کرج در سال ۱۴۰۳ تصویب شد

عمار ایزدیار، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: لایحه شهرداری در خصوص نرخ پیشنهادی کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در سال ۱۴۰۳ به تصویب شورای شهر کرج رسید.

کد خبر 734047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.