بیست‌وسومین دوره جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ماه رمضان برگزار می‌شود

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری بیست‌وسومین دوره جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در بیش از ۳۰ رشته ورزشی در شب‌های ماه رمضان خبر داد و گفت: برند جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان متعلق به شهر و شهروندان اصفهانی است.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیست‌وسومین دوره جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این معاونت از ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم و جلسات متعددی را با مسئولان هیئت‌های ورزشی مختلف داشته‌ایم و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان سال جاری، در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان بیش از ۳۰ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: این رویداد بزرگ ورزشی یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور است، همچنین در رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان شاهد حضور چند هزار ورزشکار، مربی و داور در رشته‌های ورزشی مختلف هستیم که این موضوع این جام را به یک المپیک شهری مبدل کرده و در کشور بی‌نظیر است.

خاکسار ضمن تقدیر از همه افرادی که در برگزاری این رویداد بزرگ نقش‌آفرینی کردند، گفت: برند جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان متعلق به شهر و شهروندان اصفهانی است.

وی ادامه داد: این رویداد سال‌ها است که همچون یک میراث معنوی در دیار زنده‌رود در حال برگزاری است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این رویداد ارزشمند در سال جاری نیز به بهترین شکل ممکن و با کیفیت مطلوب‌تر برگزار شود تا در شب‌های ماه مبارک رمضان، سلامت، شادابی و شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش در شهر شاهد باشیم.

کد خبر 733996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.