فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا رایگان و غیر حضوری انجام می شود

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا بصورت رایگان و کاملا غیر حضوری ار طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir انجام می شود و به حکم قانون تاپایان سال۱۴۰۲باید همه مجوزهای قدیمی به شناسه یکتا تبدیل شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مرتضی شریفی اظهار کرد: آن دسته از پروانه‌های کسب‌هایی که از ابتدای سال ۱۴۰۳ خارج از درگاه ملی مجوزها صادر شده و یا فاقد شناسه یکتا باشند فاقد اعتبار قانونی بوده و صاحبان آنها دچار مشکلات مالیاتی، بانکی و دریافت خدمات دولتی خواهند شد.

وی با اشاره به نحوه فرآیند ثبت درخواست‌ها، افزود: همه ثبت درخواست‌ها برای هرنوع مجوز از جمله پروانه کسب صرفاً باید از درگاه ملی مجوزها و به صورت غیر حضوری انجام شود و مجوزها و پروانه‌های کسب فاقد شناسه یکتا ثبت شده در qr.mojavez.ir فاقد وجاهت قانونی خواهد بود .
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تاکید کرد: تمامی کسبه و فعالین محترم اقتصادی که برای دریافت مجوز الکترونیکی نیاز به راهنمایی دارند می‌توانند در سطح شهر شیراز به اتاق اصناف مرکز استان و یا اتحادیه صنفی مربوطه و در سطح شهرستان‌های استان نیز به اتحادیه صنفی مربوطه مراجعه کنند.

کد خبر 733872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.