ساخت درمانگاه تخصصی در کنار بیمارستان ارتش قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از ساخت درمانگاه و پلی‌کلینیک تخصصی در کنار بیمارستان ۵۵۳ ارتش در شهر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی صبح امروز -چهارشنبه شانزدهم اسفند- در صحن علنی شورا که با حضور امیر شفیعی فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با تعاملات دوسویه که وجود دارد، طی ماه‌های آینده اخبار خوشی را در حوزه توافق با لشگر ۱۶ زرهی به اطلاع شهروندان قزوینی برسانیم.

وی افزود: تسریع در روند اجرایی مصوبه توافق با لشگر ۱۶ زرهی یکی از اولویت‌های شورای ششم است و در روکش بودجه نیز این مهم به صورت ویژه پیگیری خواهد شد. امیدواریم با تعاملات خوبی که با لشگر ۱۶ زرهی داریم، بتوانیم زمین‌های کنار لشگر ۱۶ زرهی در بلوار شهیدچگینی را آزادسازی کنیم و اصلاحات هندسی این محور را انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با تقدیر از همراهی فرماندهی لشگر ۱۶ زرهی خاطرنشان کرد: مصوبه توافق با لشگر ۱۶ زرهی وارد فاز عملیاتی شده است و پس از موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری روند آزادسازی اراضی و تفکیک قطعات به سرعت آغاز خواهد شد، از مدیریت ارشد استان خواستاریم در تسریع روند ما را یاری کنند.

فرمانی از احداث درمانگاه و پلی‌کلینیک تخصصی در کنار بیمارستان ارتش خبر داد و گفت: در راستای تعاملات دوسویه با لشگر ۱۶ زرهی و در جهت اهداف و وظایف شورا در حوزه سلامت جامعه و با موافقت اعضا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مشارکت در ساخت این درمانگاه در بودجه لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: این درمانگاه تخصصی به صورت عمومی بوده و می‌تواند مورد استفاده تمامی شهروندان با هر نوع بیمه درمانی قرار گیرد.

کد خبر 733693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.