شاهد طلایی‌ترین دوران فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان کشور هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: یکی از بهترین و طلایی‌ترین دوران حوزه فرهنگی در وزارت ورزش و جونان را تجربه می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ در جشنواره رسم جوانمردی و آئین تجلیل از باشگاه‌های برتر فرهنگی استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: یکی از بهترین و طلایی‌ترین دوران حوزه فرهنگی در وزارت ورزش و جونان را تجربه می‌کنیم.

وی افزود: امروز برنامه‌ریزی‌های دقیق و عمیق و اقدامات درست را در حوزه فرهنگی این وزارت شاهد هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: این اقدامات در تاریخ فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ثبت خواهد شد و آیندگان از دوران امروز به نیکی یاد خواهند کرد.

بیرامی تصریح کرد: مدیرکل فرهنگی وزارت کشور امروز در دل ورزشکاران جا دارد و شخصاً بسیاری از امور در استان‌ها را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه وررش صرفاً رقابت نیست و صرفاً نباید تکنیک و تاکتیک برای پیروزی بر رقیب تبلیغ شود، یادآور شد: باید به اصول و فلسفه تربیت بدنی نگاه کنیم و این مهم فرایندبخشی به رشد و تربیت و رشد همه جانبه است.

بیرامی ادامه داد: ورزش تنها آمادگی جسمانی و بالا بردن آمادگی بدن نیست و باید یاد بگیریم کدام رفتارهای متناسب را انجام بدهیم.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه و فرهنگسازی در بسیاری از امور عنوان کرد: ورزش خودش فرهنگساز بوده و کمک به تعمیق فرهنگ می‌کند و بیش از ۸۰ درصد جامعه با حوزه ورزش در ارتباط هستند.

بیرامی با اشاره به نقش ورزش و ورزشکاران در جامعه اظهار کرد: ورزشکاران گروه‌های مرجع هستند و افراد با همه سلایق حول محور ورزش گرد هم می‌آیند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش مربیان در تربیت انسان‌ها خاطرنشان کرد: کار مربیان در ردیف انسان‌سازی و صیانت از همه اصول انسانی و اخلاقی است.

بیرامی تأکید کرد: قهرمانی جهان بدون اخلاق ورزشی ارزشی ندارد و از اذهان پاک می‌شود و شاهد هستیم که ورزشکاران اخلاق‌مدار در بین انسان‌ها و حافظه‌ها ماندگار می‌شوند.

وی عنوان کرد: مسیر ورزش مسیر تعالی انسان است و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

بیرامی افزود: در ایران ما دارای ارزش‌های فراوان هستیم و ورزشکاران موظف به تبلیغ این ارزش‌ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: باید از کارهای جزیره‌ای باید اجتناب شود تا سازماندهی در حوزه‌های فرهنگی را شاهد باشیم که در دوره فعلی این امر محقق خواهد شد.

کد خبر 733590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.