جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون تن انواع کالا در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: یک میلیون و ۹۶۸ هزار و ۵۳۲ تن کالا در سال جاری از طریق ناوگان حمل‌ونقل در این استان جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید زاهدین چشمه خاور با بیان اینکه یک میلیون و ۹۶۸ هزار و ۵۳۲ تن کالا در سال جاری از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابجا شده است، اظهار کرد: این میزان حمل کالا توسط ۱۲۱ هزار و ۸۸ سرویس (بارنامه) جابه‌جا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی از جمله بیشترین کالاهای جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام تعداد کل ناوگان باری فعال استان ایلام را سه هزار و ۸۴۶ مورد عنوان و خاطرنشان کرد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد و این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.

چشمه خاور با بیان اینکه نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی با استقرار و فعالیت ۱۲ تیم گشت نظارتی در سطح استان به‌طور مستمر در حال انجام است،

وی اضافه کرد: روزانه و در بازه‌های زمانی متفاوت، گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات را رصد می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

چشمه خاور

تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام منعکس کنند.

کد خبر 733523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.