بزرگ‌ترین مشکل شهر زنجان ترافیک است

استاندار زنجان گفت: بزرگ‌ترین مشکل شهر زنجان ترافیک است و شهرداری باید برای حل این مشکل اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ در جلسه ستاد خدمات سفر اظهار کرد: تمام تلاش دستگاه‌های عضو ستاد باید بر این باشد که لحظات خوبی را برای شهروندان و مسافران فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان شب‌های قرآنی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، افزود: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی در این باره همت بیشتری داشته باشند.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم توجه به گردشگری شهر زنجان خاطرنشان کرد: این موضوع مهم توسط دستگاه‌های متولی امر به ویژه شهرداری مورد توجه قرار گیرد، ستاد خدمات سفر در شهرستان‌ها نیز برای خدمت‌رسانی مطلوب فعال شود و توجه جدی به نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مساجد در دستور کار قرار گیرد.

افشارچی اضافه کرد: شهرداری می‌تواند در ماه مبارک رمضان سفره‌های افطاری ساده را برگزار کند و ساعت بازدید از موزه‌ها نیز می‌تواند تا پاسی از شب ادامه داشته باشد.

وی یکی از معضلات امروزی شهر زنجان را ترافیک شهری دانست و گفت: با توجه به روزهای پایانی سال تردد در هسته مرکزی شهر بیش از گذشته افزایش می‌یابد و برای رفع معضل ترافیک در کوتاه‌مدت باید تدبیری اندیشیده شود.

استاندار زنجان ادامه داد: شهرداری این موضوع را مورد توجه قرار دهد البته با راهکارهایی از قبیل تسریع در بهره‌برداری از پارکینگ‌های طبقاتی می‌توان این معضل را در کوتاه‌مدت به حداقل رساند.

افشارچی با بیان اینکه انتخابات مجری و ناظر دارد، اضافه کرد: از تمام کاندیداهایی که در این عرصه حضور یافتند و تنور انتخابات را گرم کردند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 733496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.