گروه‌های مردمی باید در پویش درختکاری شرکت کنند

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گروه‌های مردمی باید در پویش درختکاری که تا کاشت ۳۰۰ هزار درخت ادامه دارد، شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ در سی‌امین برنامه به احترام مردم اصفهان و آئین روز درختکاری با محوریت آغاز کاشت ۱۱۰ هزار درخت جدید در عرصه‌های شهری اظهار کرد: کاشت ۱۱۰ هزار درخت در عرصه‌های شهری کاری پرزحمت و پر از دغدغه است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های مردمی باید در پویش درختکاری شرکت کنند و هر جا که ار درخت خالی است یک نهال بکارند، افزود: این پویش تا کاشت ۳۰۰ هزار درخت ادامه دارد و تا فصل بهار سال آینده انجام می‌شود.

روند اجرایی تصفیه خانه جنوب با ظرفیت ۲۵۰ لیتر بر ثانیه اوایل هفته آینده آغاز می‌شود

مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: این پویش، میان‌بخشی و همه‌جانبه است و همه باید برای آن تلاش کنند، در این راستا از همه همکارانم که برای نگهداشت فضای سبز تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: اگرچه سال آینده در موضوع آب تنش زیادی خواهیم داشت، اما خبر خوب آن است که تا اوایل هفته آینده روند اجرایی تصفیه‌خانه جنوب با ظرفیت ۲۵۰ لیتر بر ثانیه با تکنولوژی نانواوزون را آغاز خواهیم کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه سال آینده به بهره‌برداری برسد؛ با تحقق این پروژه می‌توانیم بخشی از تنش آبی را کاهش دهیم.

کد خبر 733481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.