آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند / محورهای شمالی بدون مداخلات جوی است

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت)، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند، به صورت ۲۴ ساعته مسدود است.

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی است.

ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده حسین آباد و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره، آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر، در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار - شهرقدس و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا دهشاد سنگین گزارش شده است.

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قم، مرکزی، همدان و خراسان جنوبی، و بارش باران در برخی از محورهای استان هرمزگان گزارش شده است.

محورهای پونل - خلخال، هشتگرد - طالقان، چاهان - زرآباد، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک - بلده مسدود است.‌

لازم به ذکر است؛ محور چالوس (محدوده کمرزرد) مسیر (رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، از ساعت ۰۷:۰۰ روز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ به صورت ۲۴ ساعته به دلیل عملیات راهداری، کیلومتر ۶۵، مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند / محورهای شمالی بدون مداخلات جوی است

امروز در کدام مناطق کشور برف و باران می‌بارد؟

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در غرب، بعضی نقاط شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و زاگرس، شمال شرق و شرق کشور، بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود، افزود: روز چهارشنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده رخ می‌دهد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز پنجشنبه با ورود موج بارشی دیگری از شمال غرب در استان‌های واقع در شمال غرب، بعضی نقاط غرب و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، جمعه در نوار شمالی هرمزگان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، جنوب فارس و بعضی نقاط کرمان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: روز شنبه ضمن تشدید بارش در مناطق ذکر شده به ویژه جنوب شرق کشور، در شرق و شمال شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد، طی امروز در بعضی نقاط جنوب غربی، جنوب جنوب شرقی، شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود؛ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز افزایش دما در نیمه شمالی به ویژه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد یافت.

کد خبر 733438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.