عدالت محوری و توسعه متوازن از اهداف مهم شهرداری اراک است

شهردار اراک با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری نگاهی رو به جلو در تمام حوزه های شهری دارد، گفت: عدالت محوری و توسعه متوازن از اهداف مهم شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در صحن علنی شورا اظهار کرد: شهرداری اراک در هفته‌ای که گذشت به علت اینکه دوره پایان سال است، مجموعه و معاونت‌های شهرداری در حال جمع‌آوری میزان درآمد و سر سامان دادن به مسائل درآمدی و مالی هستند تا به جمع بندی نهایی برسند.

وی افزود: در هفته گذشته به واسطه شرایط جوی و بارش‌های خوبی که داشتیم مجموعه شهرداری در حد توان سعی در پاکسازی معابر و بازگشایی معابر برای تردد آسان شهروندان داشت و به صورت نسبی در این موضوع موفق بوده است.

شهردار اراک با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری نگاهی رو به جلو در تمام حوزه‌های شهری دارد تصریح کرد: عدالت محوری و توسعه متوازن از اهداف مهم شهرداری است.

محمودی افزود: پروژه‌های عمرانی شهر اراک هم اینک در دست اقدام است، میدان امام خمینی به دلیل نامساعد بود شرایط جوی با وقفه ۱۰ روز مواجه و کمی دچار عقب ماندگی است و امید می‌رود بتوانیم این زمان از دست رفته را جبران کنیم.

وی ادامه داد: هم اینک پروژه بزرگ آفتاب در حال اجراست و می‌توانیم پارکینگ‌های آن را قبل از سال جدید راه اندازی کنیم.

شهردار اراک خاطر نشان کرد: بارگذاری املاک شهرداری طبق تأکیدات اعضای شورای در سامانه ستاد صورت گرفته است.

محمودی افزود: تا قبل از پایان سال بازگشایی پاکات پیشنهادها مبنی بر فروش املاک و استفاده از آن برای بودجه شهرداری را خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار کرد: در هفته گذشته شهرداری با تمام توان در حال خدمت رسانی به همشهریان بود و در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این نهاد موظف به شناسایی، اعلام و مستندسازی در خصوص تخریب‌های صورت گرفته توسط کاندیداها به اموال و تجهیزات موجود در سطح شهر شد.

شهردار اراک افزود: مشاهدات میدانی در این زمینه نشان دهنده‌ی آن بود که تخریب‌های صورت گرفته نسبت به دوره‌های گذشته بسیار کمتر رخ داده است.

محمودی خاطر نشان کرد: در این دوره کوچک‌ترین استفاده از هیچیک از منابع، اماکن و افراد در راستای حمایت از کاندیدای خاص و یا جریان خاصی صورت نگرفته است و در صورتی که شبهه‌ای در این زمینه وجود دارد، می‌توانند به ما مراجعه کنند تا پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری در دو شب قبل از روز انتخابات کار بزرگ مبنی بر بازگشایی و ایمن سازی معابر را انجام داده است گفت: عوامل پرتلاش شهرداری اراک هم اینک در حال پاکسازی و جمع‌آوری‌های پوسترهای تبلیغات انتخاباتی و ماسه‌هایی که در سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته هستند تا شهر برای نوروز آماده شود.

کد خبر 733328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.