پیام تقدیر و تشکر منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه برزگ

منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور مردم در انتخابات تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سید محمد موحد امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ با صدور پیامی ضمن قدردانی از مردم کهگیلویه و بویراحمد به‌خصوص حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، آورده است: خدا را شاکریم که مردم ولایتمدار این استان و حوزه انتخابیه در این دوره از انتخابات مشارکتی عالی و حماسی داشته و به تکلیف سیاسی خود عمل کردند.

وی در این پیام افزوده است: در روز یازدهم اسفند مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمنی، لنده، همگام با سایر مردم عزیز کشورمان، با مشارکت حداکثری خود، حماسه بی‌نظیری را خلق و مراتب بیعت مجدد خود را با آرمان‌های امام «ره»، شهدا و فرامین مقام عظمای ولایت اعلام نمودند.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این پیام با قدردانی از مجریان و هیأت‌های نظارت برای برگزاری انتخاباتی سالم، افزوده است: از اینکه یک‌بار دیگر، بر اساس ارزیابی‌های عاقلانه، آزاد و فارغ از تعصب، مسئولیت وکالت خود را برای چهارسال دیگر بر دوش این جانب گذاشتید، متواضعانه و صمیمانه تشکر می‌کنم و با توکل و تأییدات خداوند متعال، توسل به پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) سعی خواهم کرد که با تمام توان و تلاش، پاسدار این اعتماد شما عموم مردم چه هواداران پرشور و چه طرفداران و هواداران نامزدهای دیگر باشم.

موحد با قدردانی از مردم همیشه در صحنه این استان ابراز امیدواری کرد که در اولین فرصت با حضور در شهرها و بخش‌ها و مناطق به صورت حضوری از زحمات شما مردم عزیز قدردانی خواهم کرد.

موحد در پایان این پیام سپاسگزاری خود را از کسانی که در ستاد مردمی، مرکزی، شهرستانی، بخش‌ها و کمیته‌های مختلف، بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی باعث رونق انتخابات وخلق حماسه رقابتی شدند اعلام کرد.

سید محمد موحد با کسب ۴۸ هزار و ۳۴۵ رأی به‌عنوان منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده، چرام، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس راه یافت.

کد خبر 733312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.