دستگیری باند سارقان سیم‌های برق در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان سیم‌های برق و کابل‌های مخابرات این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سید مهدی نجفی‌پور از وقوع سرقت‌های سریالی سیم برق و کابل مخابرات در سطح شهرستان بندرانزلی طی هفته‌های اخیر و پیگیری پلیس در این خصوص خبر داد و اظهار کرد: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته به سرنخ‌های از یک باند سرقت در این پرونده‌ها رسیدند.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی هویت هر پنج سارق مورد نظر این افراد در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، حدود ۳۶۵ متر سیم برق و کابل مخابرات سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۷، ۲۹، ۳۱، ۳۳ و ۳۵ ساله سابقه‌دار در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات اعتراف کردند و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نجفی‌پور، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی دانست و گفت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

کد خبر 733279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.