مبلمان خانواده به فضای پارک‌های شهر اصفهان اضافه می‌شود

معاون محیط‌زیست و خدمات‌شهری شهردار اصفهان گفت: مبلمان خانواده که مدتی جمع شده بود، به فضای پارک‌های این کلان‌شهر اضافه خواهد شد و در محوطه بازی مخصوص کودکان نیمکت‌های مناسب نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در آئین رونمایی از ۷ بازی تعاملی و مجموعه‌ای از مبلمان جدید و تخصصی تحت عنوان مبلمان کودک، سالمند و تماشا با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی با حضور جمعی از اعضا و مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر، همچنین رؤسای هیت‌های ورزشی و مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اصفهان اظهار کرد: چند معضل در فضای پارک‌ها شناسایی کردیم که یکی از آنان مربوط به نوجوانان می‌شود.

وی افزود: برای خردسالان در پارک‌ها فضا و تجهیزات تفریحی وجود دارد، اما برای نوجوانان چنین امکاناتی فراهم نبود و با همفکری دوستان در معاونت ورزشی سازمان فرهنگی سال گذشته طراحی چند بازی اتفاق افتاد.

معاون محیط‌زیست و خدمات‌شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: عید نوروز سال جاری در مجموعه باغ‌غدیر این ورزش و بازی‌ها به‌صورت آزمایشی به اجرا درمی‌آید و چند بازی که مورد استقبال نوجوانان بود در قالب ۳۰ مجموعه در فضای پارک‌ها قرار خواهد گرفت.

بقایی بیان کرد: یکی دیگر از معضلات هم این بود که بازی‌هایی که برای خردسالان در پارک‌ها وجود دارد، مخصوص روز است، اما در بهار و تابستان درصد زیادی از مردم شب‌ها از پارک‌ها استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب هر دو معضل پیگیری شد و پس از انجام مورد اول که امروز به‌طور رسمی افتتاح و به‌زودی اجرایی می‌شود، مورد دوم در دستور کار قرار گرفته است؛ سال ۱۴۰۳ دو بازی جدید تولید خواهیم کرد که اگر مورد استقبال و توجه قرار بگیرد، از آن‌ها به‌صورت رسمی رونمایی می‌کنیم.

معاون محیط‌زیست و خدمات‌شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: نیمکت تماشا که در زاویه‌های زیبای شهر برای دقایقی استراحت و تماشای صحنه خوب که در اصفهان همیشه وجود دارد، جانمایی می‌شود.

وی گفت: مبلمان خانواده که مدتی جمع شده بود به فضای پارک‌ها اضافه خواهد شد و در محوطه بازی مخصوص کودکان نیمکت‌های مناسب نصب می‌شود که امیدوارم این مجموعه‌بازی‌ها بتواند نوجوانان را به پارک‌ها و هیجانات مثبت ورزش همگانی روانه کند.

کد خبر 733245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.