آیتم‌های ورزشی تا پایان سال در مناطق پانزده‌گانه اصفهان جانمایی می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال جاری آیتم‌های ورزشی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر جانمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید قنادنیا امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در آئین رونمایی از ۷ بازی تعاملی و مجموعه‌ای از مبلمان جدید و تخصصی تحت عنوان مبلمان کودک، سالمند و تماشا با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی با حضور جمعی از اعضا و مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر، همچنین رؤسای هیئت‌های ورزشی و مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته نمونه‌سازی رشته‌های جدید را در باغ‌غدیر اجرایی کردیم و پس از اینکه بازخوردهایی در خصوص تجهیزات و رشته‌های جدید ورزشی گرفتیم، با انجام اصلاحات، هم‌اکنون حدود ۵۰۰ آیتم را در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان نصب کرده‌ایم.

وی افزود: هر کدام از اسباب‌بازی‌های ورزشی ۹ آیتم دارد که تقریباً تعاملی و در حوزه نوجوانان و بزرگسالان است و به‌صورت خانوادگی می‌توانند به انجام ورزش بپردازند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تأثیر این اقدامات در ورزش همگانی و حرفه‌ای در استان اصفهان پایه‌گذار است، چرا که تنیس روی‌میز، فوتبال، فوتسال، گل‌کوچک، والیبال و بسکتبال انجام می‌شود و می‌تواند یک‌نوع استعدادیابی در سطوح شهر باشد.

قنادنیا خاطرنشان کرد: آیتم‌ها در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان آماده شده است و تا پایان سال ۱۴۰۲ اِلمان‌ها در مناطق خاص نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه‌بر تجهیزات و بازی‌های جدید، سه مبلمان سالمند، تماشا و کودک نیز آماده شد. مبلمان سالمند ارگونومی خاص خود را دارد و مبلمان تماشا نیز پس از فراخوانی که برای عکاسان صورت پذیرفت، یک مسابقه برگزار کردیم که زاویه زیبای پارک‌ها شناسایی شود و مبلمان تماشا در پارک‌ها نصب شود.

وی ادامه داد: در بخش اسباب‌بازی مبلمان کودک با ارگونومی و بحث‌های ایمنی با کودکان تناسب دارد.

قنادنیا گفت: با حمایت مسئولان بخش ورزش همگانی و رؤسای هیئت‌های ورزشی، در تمام مراحل طراحی‌ها یک استاندارد جهانی را پیش گرفتیم، چرا که بحث‌های مشورتی نیز مطرح است و با توجه به اینکه باید تمام تغییرات در پارک‌ها با استانداردهای لازم همخوانی داشته باشد، با افراد حرفه‌ای ورزش مشورت کردیم و بر آن اساس تجهیزات را جانمایی خواهیم کرد.

کد خبر 733236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.