اهدای ۱۸۶ سری جهیزیه به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد، ۱۸۶ سری جهیزیه به نیازمندان و مددجویان زنجانی اهدا شد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در مراسم نواخته شدن زنگ نیکوکاری ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس کمیته امداد اظهار کرد: هم‌زمان با این ایام برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که مهم‌ترین آن اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند است.

وی افزود: در همین راستا ۱۸۶ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالا از جمله یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و لباس‌شویی به زوج‌های جوان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان هدف از اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را تسهیل امر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون در چند مرحله اهدای جهیزیه و لوازم خانگی به نیازمندان انجام شده است.

صالحی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد گفت: در راستای کمک به نیازمندان، جشن نیکوکاری در ۱۸۸۱ پایگاه جشن نیکوکاری در استان دایر می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، امروز ۱۳۰۰ آموزشگاه در سطح استان میزبان جشن نیکوکاری هستند و زنگ نیکوکاری در آن‌ها نواخته می‌شود.

صالحی با دعوت از دانش‌آموزان برای مشارکت در جشن ملی و معنوی نیکوکاری گفت: امیدواریم با کمک‌های دانش‌آموزان از مشکلات نیازمندان گره‌گشایی شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مشارکت در جشن نیکوکاری در سال جاری به‌صورت حضوری، غیرحضوری و در بستر الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: مردم خیر و نیک‌اندیش استان می‌توانند از طریق کد دستوری # ۰۲۴ * ۱ * ۸۸۷۷ * یا از طریق وبگاه این نهاد به نشانی www.emdad.ir به کمک نیازمندان بشتابند.

کد خبر 733202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.