زنگ نيكوكاري در مدارس اصفهان طنين انداز شد

خبرگزاری ایمنا: زنگ " نيكوكاري " صبح امروز همزمان با سراسر كشور، در مدارس شهر اصفهان طنين‌انداز شد.

به گزارش ایمنا، زنگ نيكوكاري صبح امروز به طور نمادين در مدرسه راهنمايي دخترانه دارالقرآن کریم نواخته شد؛ در اين مراسم محمد جواد صدق مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، جواد پورحسینی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و سرهنگ علی اصغر یوسفیان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی حضور داشتند.
در اين مراسم، حقیقی رئیس ناحیه یک اداره آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به اينكه 3 هزار و 900 پایگاه در سطح استان اصفهان به استقبال جشن نیکوکاری رفته اند، گفت: مردم اصفهان، در همیشه ایام در سنگر اول کمک رسانی به مستضعفین و نیازمندان بوده اند.
وی با بیان این که کمیته امداد یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است، بیان داشت: یکی از مهمترین فعالیت های کمیته امداد در کنار سایر حرکت های مثبت و بزرگی که در طول عمر 32 ساله خود انجام داده است، موضوع جشن نیکوکاری می باشد.
حقیقی اعلام کرد: خدمت رسانان نهاد کمیته امداد در این روز به میدان می آیند تا عده ای را بهشتی کنند.
رئیس ناحیه یک اداره آموزش و پرورش اصفهان در ادامه به آیه 268 سوره بقره اشاره کرد و افزود: اگر انسان ها در موقعیت کمک رسانی به هم نوعان خود قرار گیرند، خداوند هم در دنیا و هم در آخرت به کمک آنها خواهد آمد و این وعده ای الهی است که در این آیه خداوند آن را بشارت داده است.
حقیقی هم چنین دیدگاه شیطانی این آیه را وسوسه شیطان بر عدم کمک به نیازمندان از ترس فقیر شدن دانست و ادامه داد: باید از زندگی خود سهمی را هم برای کمک به مستحقان کنار گذاشت.
وی اظهار اميدواري كرد كه با كمك‌هاي جمع‌آوري شده از سوي امداد و اداره آموزش و پرورش بتوانيم سالي نو و خوب را براي خانواده‌های نیازمند رقم بزنيم.
در پایان این مراسم زنگ نمادین "نیکوکاری" توسط مدیر کل اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نواخته شد و دانش آموزان با اهدای هدایای خود، مهر و محبتشان را به گستردگی بهار و مهربانی نسیم، ارزانی دل کودکان مستمند کرده و نام خود را برصفحه نیکوکاری ماندگار کردند.
کد خبر 25870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.