خبرگزاری ایمنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در این روز بزرگ، زنگ نیکوکاری را به صدا در می‌آوریم تا همه مردم ایران مانند همیشه هوشیار باشند و در کنار خانه‌‌ تکانی‌های ظاهری، یک خانه تکانی روحی نیز داشته باشند.

به گزارش ایمنا، محمد جواد صدق امروز در حاشیه مراسم جشن نیکوکاری با بیان این که کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نزدیک به 20 هزار دانش آموز و 7 هزار دانشجو را زیر چتر حمایتی خود قرار داده است، اظهار داشت: مرتفع کردن مشکلات نیازمندان در راستای توانمند سازی خانواده ها یکی از وظایف اصلی کمیته امداد است.
وی مجموعه افرادی که در کمیته امداد اصفهان مشغول به انجام خدمات رسانی هستند را 300 هزار نفر عنوان کرد و گفت: 6 درصد جمعیت استان اصفهان از کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان کمک می گیرند.
صدق عمده دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان را از گروه نخبگان و مقام آورندگان در المپیادهای مختلف داخلی و خارجی عنوان کرد و اذعان داشت: سعی ما بر این است که با توانمند سازی این افراد، امکان ادامه تحصیل را برای آن ها فراهم کرده و مشکلات مانع بر سر راه آنها را مرتفع نماییم.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نواخته شدن زنگ نیکوکاری را دلیلی بر متحول شدن درون مردم دانست و گفت: مردم در روزهای پایانی سال علاوه بر تحول در شرایط ظاهری خود نیازمند دگرگونی باطنی بوده و باید با شرکت در جشن نیکوکاری این شرایط را برای خود به وجود آورده و به رفع نیازهای مستمندان بشتابند.
صدق در مورد برنامه‌های جشن نیکوکاری در سال جاری اضافه کرد: برنامه‌های نمادین جشن نیکوکاری در ایام سال نو با مشارکت سازمان دانش‌آموزی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بسیج مستضعفان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود و در این روز بزرگ، زنگ نیکوکاری را به صدا در می‌آوریم تا همه مردم ایران مانند همیشه هوشیار باشند و در کنار خانه‌‌ تکانی‌های ظاهری، یک خانه تکانی روحی نیز داشته باشند.
صدق با بیان این که مردم در این روز باید بهترین وسایل را انفاق کنند، گفت: مسیر زندگی را باید در جهت رواج خیر و نیکی و دوری از صفات شیطانی قرار داد.
وی مردم اصفهان را پیشگام در امر کمک رسانی به محرومین اعلام کرد و بیان داشت: مردم اصفهان امتحان خود را پس داده و بزرگی خود را در صحنه های مختلف به اثبات رسانده اند.
کد خبر 25892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.