نجات مجروحان یک تصادف سخت با تلاش آتش‌نشانان کرمانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با تلاش آتش‌نشانان، مجروحان یک تصادف سخت که در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به‌وقوع پیوست، نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، ابراهیم بابایی اظهار کرد: امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ یک دستگاه تریلر، دو دستگاه پژو پارس و یک دستگاه سمند در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: با توجه به احتمال آتش‌سوزی و همچنین به خطر افتادن جان مجروح‌های محبوس‌شده در خودروهای حادثه‌دیده، بلافاصله تیم اطفای حریق و امدادونجات سازمان آتش‌نشانی، به محل حادثه اعزام شد و با سرعت برای خروج سرنشینان محبوس‌شده تلاش کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به خارج‌کردن افراد مصدومِ این حادثه از بین آهن‌پاره‌های یکی از خودروها، گفت: افراد تیم امدادونجات در ابتدا مانع از انفجار و آتش‌سوزی خودروهای حادثه‌دیده شدند و سپس برای نجات جان دو نفر مصدوم محبوس در خودروی پژو پارس با روش‌های فنی و تخصصی اقدام و به مراکز درمانی اعزام کردند.

وی بر لزوم رانندگی با سرعت ایمن و مجاز تأکید و تصریح کرد: پس از نجات مصدومان و اعزام آن‌ها به مراکز درمانی، آتش‌نشانان محل حادثه را پاک‌سازی و به‌منظور پیشگیری از حوادث ثانویه، این مکان را ایمن‌سازی کردند.

کد خبر 733061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.