آمادگی همه‌جانبه شهرداری کرمان برای استقبال از بهار طبیعت و بهار قرآن

شهرداری کرمان در آستانه سال جدید و فرارسیدن ماه رمضان در ادامه برگزاری جشنواره پیشران، برای استقبال از بهار آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز سال جدید خورشیدی و کمتر از دو هفته تا شروع ماه رمضان زمان باقی‌ست و شهرداری کرمان که از چهارم بهمن با برگزاری جشنواره پیشران به پیشواز نوروز رفته است، هر روز بهتر از دیروز به خانه تکانی در شهر مشغول است.

گزارش‌های روزانه از فعالیت‌های مدیریت شهری نشان می‌دهد شهرداری کرمان که بیشترین سهم را در آماده‌سازی شهر برای نوروز دارد، بیش از پیش برای زیباسازی و تغییر چهره شهر دست به کار شده است و به نظر می‌رسد کرمان امسال دیدنی‌تر باشد.

مدیریت شهری با پشتوانه شورای شهر و با تکیه بر مشارکت مردمی، در نظر دارد نوروز امسال با تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن ضمن برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی شهروندان کرمانی، اوقات خوشی را برای مسافران نوروزی و مهمانان شهر دیار کریمان رقم بزند.

در روزهای میانی اسفند تکاپوی ویژه‌ای در شهر به راه افتاده است و می‌توان پاکبانان و کارکنان فضای سبز و خدمات شهری شهرداری کرمان را در گوشه گوشه شهر مشاهده کرد که برای نوروزی متفاوت آستین همت بالا زده‌اند.

محمود ایرانمنش معاون خدمات شهری و جانشین جشنواره پیشران هم در جلسات متعددی که با سایر مدیران برگزار کرده است، بر موضوع آماده‌سازی شهر در آستانه نوروز و ماه رمضان تأکید کرده و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران را خواستار شده است.

به گفته عبدالرضا شیخ شعاعی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار، پنج ورودی شهر کرمان و در نقاط گردشگری سطح شهر کرمان ایستگاه‌های راهنما مستقر خواهند شد تا مسافران نوروزی را برای گذراندن اوقات خوش در جهانشهر مقاومت همراهی کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز از اختصاص پارک‌های «فاطمیون» در منطقه یک، «مادر» و «رادیو» در منطقه دو، «مسافر»، «شهید مطهری» و پارک جنگلی «شهید باهنر» در منطقه سه، بوستان «طبیعت»، پارک «پدر» و «جنگل قائم» در منطقه چهار برای اسکان مسافران نورزی خبر داده است.

گل‌آرایی و نورپردازی میدان گنجعلیخان و برگزاری ورزش همگانی صبحگاهی در پارک‌ها نیز از دیگر موضوعاتی است که محمدمهدی حمزه‌پور دبیر جشنواره پیشران به آن اشاره کرده و اهمیت آن را ضروری خوانده است تا مردم و گردشگران در کرمان نوروز متفاوتی را تجربه کنند.

کد خبر 733035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.